sprellelina Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Igår skulle jeg og veninnen min gå å ta hudpleie som vi gjort siste halvåret på Afroditeklinikken i Oslo. Vi bestilte en behandling som de kaller dobbel syrebehandling og vi fått prisinfo at det kostet 450 kroner. Veninnen min var der for to uker siden og betalte den prisen. Igår fikk vi nye pleiere, jeg fikk daglig leder. Og hun legger på en maske i tillegg til syren uten å spørre om det, når jeg spør sier hun at man er nødt til å ta det. Men det har vi ikke gjort før. Når vi sen ska betale kommer prisen på 750kroner. Når jeg da forklarer henne at dette må være en feil påstår hun at vi har bestilt en behandling som heter avansert peel, noe jeg aldrig tenk gjort. Har ju aldrig vurdert den engang og vet ikke hva den heter. Dobbel syrebehandling var den mente hun, men det er jo ikke den vi fått før. Vi ender med å måtte betale men jeg går da på nettet og sjekker hva som står. I den vi betalte for skulle være en time og inkludere ansikts og nakkemassasje - jeg var inne i 30 minutter og fikk ikke noen massasje. Idag skrev jeg et mail til henne der jeg lurte på det. Om jeg nå bestilt den behandlingen hvorfor fikk jeg da ikke det som var inkludert? Dette vil hun ikke svare på uten skriver istedenfor at hvis jeg har så dårlig råd at jeg ikke ønsker å betale den prisen hun sa var jeg ikke lenger velkommen dit. Hvor sykt er ikke dette? Hvor kan man henvende seg for å melde dette, det er jo rent lureri. Og at man ikke kan stole på at man kan betale etter behandling, uten å risikere å ende på det dobbelte. Vi har brukt utallige tusenlapper på dette stedet og det føles som at jeg nå må gjøre noe. Noen som har tips eller erfaring. Husk også at Afroditeklinikken i Oslo skal boikottes!!!
Bokormen Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Du kan jo prøve deg hos forbrukerombudet, evt hos TV2 hjelper deg, om du vil komme på tv Neida, spøk til side: Syns dette virket veldig frekt, og det skader jo ikke å gi beskjed til forbrukerombudet.
Gjest Tanita Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Det er slike useriøse hudpleiere som ødelegger for andre. Du har faktisk rett på den behandlingen du bestilte, og har krav på å få ny time og få den behandlingen du skulle ha, uten å måtte betale ekstra. Her har de gjort noe feil, som de burde rettet opp i. Makan til dårlig kundebehandling...
royaltrux Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Helt forferdlig....skjønner ikke de at lojalitet er bygd opp over tid, og at en dårlig rykter spre seg fortere enn godt? Skammelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå