Gå til innhold

Hvor gammel føler du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest su querida
Skrevet

Og hvor gammel er du egentlig? Er det noen situasjoner du føler deg spesielt yngre eller eldre?

Jeg er 22 i slutten av denne mnd. men føler meg mye yngre mange ganger. Husker spesielt da jeg var på middag hos tanta mi for ikke så lenge siden og typen hennes med barna var der. De var alle yngre enn meg men satt likevel og slurpa kaffe og deltok ivrig i "voksenpraten" mens jeg og søsteren min (på 25) satt og glana. :sjenert:

Ellers føler jeg meg mye eldre enn vennene mine som synes det er dritkult å råne mens jeg heller går en rolig tur ved vannet eller i skogen. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23, men jeg har alltid følt meg så gammel... var nok moden mye tidligere enn venninnene mine, og det er en god stund siden jeg syntes det var stas å ramle drita rundt på utesteder, med en fremmed fyrs hånd på puppen :ler:

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg føler meg mye gamlere enn jeg er egentlig.

Jeg tror kanskje det er fordi jeg har opplevd mye og hatt det ganske tungt til tider. Noen ganger når jeg snakker med jevnaldrende så føler jeg at jeg har litt mer innsikt og respekt enn dem. Jeg har også litt andre behov enn dem føler jeg (Artig på fest, men føler ikke for å være drita hver helg lenger.)

Jeg kan godt slå meg til ro nå hvis jeg får sjansen til det, og det tror jeg at jeg kunne ha gjort for en god stund siden også.

På den andre siden så kan jeg være utrolig barnslig og umoden noen ganger :fnise:

Jeg liker å tulle og tøyse, og merker at jeg ofte må ta meg sammen når jeg er sammen med andre for å ikke si noe barnslig eller sånt. Men det tror jeg er mer i væremåten min, ikke hvordan jeg føler meg. Noen ganger når jeg prater med folk som vet veldig mye, så føler jeg meg dum eller umoden også.

Skrevet (endret)

Det er litt situasjons og dagsform-avhengig hos meg.

Av og til føler jeg meg eldre enn jeg er, andre ganger yngre.

Endret av SunC@t
Skrevet

Hmmm....jeg føler meg til tider eldre enn det jeg er (22), sånn rundt 25, men jeg føler meg yngre enn søstra mi som er 26. Men jeg følte meg eldre når jeg var 20 og. Så kanskje jeg bare har stoppa opp på 25, så jeg alltid kommer til å være det i hode :fnise:

Men av og til skulle jeg ønske at jeg følte meg ung, sånn 20 år og feste og tøyse på en annen måte enn det jeg gjør!

Skrevet

It's complicated...

På jobb og som mor føler jeg meg omtrent så gammel som jeg er. Rundt 30 der altså.

Blant venner og kjæreste litt yngre, ingen av oss som liker å snakke om husarbeid og barn, vi har våre egne interesser og humor, men det er jo på en annen måte enn da vi var 22 likevel, så kanskje 25-28. Eh-he.

Når jeg har fritid alene, omtrent 80. Da liker jeg å se Hotell Cæsar, gå tur og lese bøker! :fnise:

Men når jeg møter mennesker som av en eller annen grunn gjør meg usikker...da blir jeg 14.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg er på mitt 21. år og føler meg vel egentlig akkurat sånn. Tok en sånn din-mentale-alder-test for en tid tilbake, da endte jeg opp på 20 år.

Skrevet

Jeg er 32 år,snart 33år.Jeg føler meg som under 30 år....uff snart 33år,tiden går for fort :jepp:

Skrevet

Det varierer, av og til føler jeg meg som 24, andre ganger som 40.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg føler meg så gammel som jeg er....24

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Yngre. Jeg føler meg som en attenåring mange ganger.

Men så kan det skifte, også ble jeg 30 et lite øyeblikk. :kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...