Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sende dem en mail og spørre? :)

Skrevet

Det er jo med snøringer så da skulle jeg tro det går bra. da er det bare å løsne litt på de da :)

Skrevet

Skal sende de en mail og høre i morgen, selv om jeg tviler på at jeg får noe vettugt svar. Ellers så får jeg bare kjøpe de og prøve dem. Passer de ikke så er det jo bare å returnere de.

Takk for svar! :blomst:

Skrevet

Skinn utvider seg også, da. Så hvis du får presset dem på deg, så går det faktisk an å gå dem inn... Har jeg i hvertfall gjort noen ganger selv (lide for skjønnheten osv). Men hvis det er snøring, så skulle det vel gå?

Skrevet

Hvis de ikke passer helt perfekt, så ta de med til en skomaker før du sender dem tilbake. Man kan blokke ut støvelskaft, men det er nok grenser for hvor mye du kan få gjort det. Sjekk med skomakeren om hva h*n tror før du setter i gang, siden du ikke kan sende dem tilbake hvis det ikke er nok.

Skrevet (endret)
Skinn utvider seg også, da. Så hvis du får presset dem på deg, så går det faktisk an å gå dem inn... Har jeg i hvertfall gjort noen ganger selv (lide for skjønnheten osv). Men hvis det er snøring, så skulle det vel gå?

Hvis de ikke passer helt perfekt, så ta de med til en skomaker før du sender dem tilbake. Man kan blokke ut støvelskaft, men det er nok grenser for hvor mye du kan få gjort det. Sjekk med skomakeren om hva h*n tror før du setter i gang, siden du ikke kan sende dem tilbake hvis det ikke er nok.

Takk for tips. Jeg har bestilt de, og om de ikke passer så får jeg prøve dette.

Endret av Skya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...