LindaMor Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen som har prøvd med damiana eller solvipect og wild yam's for å bli gravide? jeg er nysgjerrig på dette for om det funker så lurer jeg på om jeg skal prøve dette. Har lest på andre forum at det er noen det har funka på.
Imax Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Ja, for hvis man har gjort noe og så blir gravid, så er det automatisk en sammenheng. Personlig prøver jeg sex...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Personlig prøver jeg sex... Jeg har lest her inne og på andre forum at det er mange som bruker det. Da jeg sist var hos gynekologen spurte jeg han om han ville anbefale meg det, og det fikk jeg anbefaling om å holde meg langt unna. Man måtte gjerne ta det om man hadde sykluser som var faste, men med mine rotete og uregelmessige sykluser måtte jeg ikke finne på å bruke det. Kroppen trenger tid til å avvenne seg med p-piller og til å komme inn i en normal rytme, og ved bruk av slike ting som du nevner, risikerer man at det tar enda lenger tid og blir enda mer tull
LindaMor Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg har lest her inne og på andre forum at det er mange som bruker det. Da jeg sist var hos gynekologen spurte jeg han om han ville anbefale meg det, og det fikk jeg anbefaling om å holde meg langt unna. Man måtte gjerne ta det om man hadde sykluser som var faste, men med mine rotete og uregelmessige sykluser måtte jeg ikke finne på å bruke det. Kroppen trenger tid til å avvenne seg med p-piller og til å komme inn i en normal rytme, og ved bruk av slike ting som du nevner, risikerer man at det tar enda lenger tid og blir enda mer tull vel det har seg slik da at jeg har aldri brukt p-piller eller annen prevansjon, har sånn noenlunde regelmessige sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå