Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min lokale Cubus har de nå fått Isa Dora mineralmakup. De hadde testpakker med noen gram fondation og mini-kabuki.

Jeg har testet det i dag, og mener at det ikke dekker like bra som I.D. Men Det er sikkert en vanesak. Det var ok med sånne "teststørrelser" til 150 kr, og det ser ut til at full størrelse kommer til å koste 150 kr det også. Syntes foundationfargene så litt rare ut, de var ikke så "friske" som i.d. sine.. Og merkelig nok syntes jeg ikke at den mørkere tonen jeg valgte gjorde seg synlig på min meget kvite hud som jeg skulle tro. Satt igjen og lurte på hvor pulveret ble av? Og jeg påførte det tre ganger, altså

Slo til å kjøpte en sånn liten sak i julegave til niesa mi. Kan være interessant å se hvordan hennes hud reagerer på dette, for hun har de samme hudplagene jeg hadde før jeg ble hekta på mineralmake-up og Decleor fuktighetsbehandling..

Så, det var min intetsigende dom..

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

så du fikk egentlig ingenting ut av det?

Skrevet

Nei, kan ikke si det.. Det kommer liksom ikke nok på i slengen

Skrevet

Synes heller ikke isadora sin er like bra som ID. Det største problemet for meg var at fargene ikke passet meg. Har lys hud, og de alternativene jeg da hadde var enten en med gultone, rosatona eller altfor mørk. Ingen lyse som unngår at man blir oransje eller grisesora. Derfor bryker jeg ID, selv om det er dyrere :)

Skrevet

Hvordan er ID sin sminke? Sliter veldig med fet hud, store porer og kviser..Leter etter noe som kan passe! Hva koster det ca?

Skrevet

Men det rare var at den jeg kjøpte og prøvde (ett eller annet med "rose") egentlig var for mørk til meg. Men da jeg tok den på så måtte jeg legge viljen til for å i det hele tatt se forskjell..

Og på bruksanvisninga så er det "swirl, tap og buff" som ID, så jeg har ikke gjort noe , heller. Jaja, det er vel bare å sette strek her og kalle det et dårlig kjøp..

Skrevet

Enig. Jeg har en ganske mørk variant av IsaDora, men ser ikke så veldig mye forskjell. Vurderer å kaste den i søpla og gå til innkjøp av id.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...