Gjest Donna Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Lurer på om dere har morgenkåpe jeg - og hvordan den i såfall ser ut .... Min er sort i fleece-frote - deilig å gå i .....og jeg bruker den mye. skulle kanskje vært på snikk-snakk eller noe denne?? :oops:
Labella Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har to; en lyseblå og en mørkerød - begge i myk og deilig fleecefrotte. Bruker den røde mest nå for tiden, for den er den nyeste. I helgene går jeg med den ganske lenge om morgenen, mens i uka blir det ikke fullt så ofte...
Gjest Lea Skrevet 23. mars 2003 #3 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har TO stykker jeg Den ene VAR hvit og er nå nesten grå (med innslag av hårfarge på kragen og på ermene). Den er lang og i frottè og har en liten bamse på brystlommen. Bruker den vanligvis når det er kaldt eller når jeg har dusjet og skal kle på meg hvert øyeblikk. Den andre er en sånn "liksom-silke"-sak i syrin/lys lilla med litt mønstr på forran. Den er kort og ikke særlig varm. Men jeg har nattkjole i samme stil da.. og den er egentlig ganske fin. Brukes om sommeren og når det er andre til stede (venninner på overnatting o.l.).
Gjest Starya Skrevet 23. mars 2003 #5 Skrevet 23. mars 2003 Har en stor badekåpe som jeg bruker til morgenkåpe.. det vil si.. nå ser det ut for at jeg har rota den vekk.. :-?
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #6 Skrevet 23. mars 2003 Har en kremfarget, halvkort en jeg.. Myk inni og silke utenpå.. Men den er ikke noe god, så jeg bruker den sjelden. Skulle gjerne hatt en myk og goood en, men finner ingen som jeg liker...... :-?
Pip Skrevet 23. mars 2003 #7 Skrevet 23. mars 2003 Min er rød! Fotsid i bomullsfrottè (?), med glidelås og lommer - deilig er den! Bruker den ikke så ofte, men blir i helgene når jeg dusjer om morgenene og snart skal kle meg... :D (Tror jeg kjøpte den fra Ellos for 100 kroner eller noe for mange år siden...)
Julie Skrevet 23. mars 2003 #8 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har en sabla stygg en -rød frotte kantet med bamsemønster Den er ytterst uoffisiell, bruker den bare når jeg er for meg selv. Stygg, men god! Julie.
Madison Skrevet 23. mars 2003 #9 Skrevet 23. mars 2003 En kne kort, svart en. I no silke aktig stoff. Ikke så varm akkurat men. Stilig er den :D
Amalie Skrevet 24. mars 2003 #10 Skrevet 24. mars 2003 Jeg er veldig glad i min rosa silkemorgenkåpe, kjøpt i Hong Kong. Den er lang, og varm og god!! (den er lys i fargen, ikke sånn knæsj!)
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. mars 2003 #11 Skrevet 24. mars 2003 Har ikke morgenkåpe, og har aldri hatt det heller faktisk. Men jeg ønsker meg en, det er bare en ting som jeg utsetter og utsetter å kjøpe... Ønsker meg en i frotte eller fleece..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mars 2003 #12 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en lang rosamelert morgenkåpe i tynn jersey, en i eggeskallfarget silke (ekte silke) samt en i tykk hvit frottè. Milla
Junebug Skrevet 24. mars 2003 #13 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en knelang eggeskallfarget i ekte silke. Den er perfekt om sommeren, men jeg er på utkikk etter en til vinterbruk.
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #14 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en i tykk, gul frotté til kalde morgener. Og så har jeg en i lilla silke til mer varme og deilige sommermorgener eller med en pysj under.
Malou Skrevet 24. mars 2003 #15 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en knelang i mørk rosa/fushia i fleece. Den er deilig både etter man har vært i dusjen (mest i helgene) eller om morgenen i helga når man ikke gidder å kle på seg med en gang. Jennifer
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 #16 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en i hvit frottè som er ankellang, myk og god.
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #17 Skrevet 24. mars 2003 fotsid, diger (herrestørrelse) i tjukk grå frotte.
Salt Skrevet 24. mars 2003 #18 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en lys lilla i frottè fra H&M med Nasse Nøff- broderi på det ene brystet- og jeg elsker den morgenkåpa! Bruker den hver dag :D (kjøpte den også en størrelse for stor for komfortens skyld)
tuji Skrevet 24. mars 2003 #19 Skrevet 24. mars 2003 Har en grønn i silke, med drage på ryggen. Den er småharry, og sklir av meg hele tiden, så jeg bruker den ikke så ofte.
Lisle Skrevet 24. mars 2003 #20 Skrevet 24. mars 2003 jeg har en tykk fleecelignende rosa morgenkåpe som rekker meg til litt nedenfor knærne og en burgunderrød tynn satengkåpe som rekker meg til like over knærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå