Gjest Elastica Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg har sjelden brukt parfyme, men dumpet for noen år siden over parfymen til Stella McCartney (hovedduften). Den er fantastisk, synes jeg, og jeg har gått til anskaffelse av sommerduften fra i fjor også. Jeg vet det er mange parfymekjennere der ute - hva synes dere? For tung? For spesiell?
Gjest Deception Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes den er god, og veldig original; den kjennes på lang avstand. Derfor er det også lurt å bruke den i mikroskopiske doser, men ellers er det fritt fram. I min verden finnes det ikke noe slikt som for spesiell parfyme; derimot finnes det mange nok lette, fruktige parfymer.
Gjest -eline- Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes den er kjempegod, kjøpte den for noen måneder siden og den har blitt favoritten.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Den er bra/god. Men ikke min type duft - jeg liker ikke rose dufter.
Parfumfreek Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg har sjelden brukt parfyme, men dumpet for noen år siden over parfymen til Stella McCartney (hovedduften). Den er fantastisk, synes jeg, og jeg har gått til anskaffelse av sommerduften fra i fjor også. Jeg vet det er mange parfymekjennere der ute - hva synes dere? For tung? For spesiell? Synes ikke Stella er tung - tvert imot. Det hender rose-dufter er veldig tunge, men denne er lett fordøyelig, mild og feminin. Men har du prøvd Stella In Two? Der er det 2 utgaver: Amber og Peony, og disse er ment for og brukes sammen - eller alene. Jeg har bare prøvd Amber, Og den hadde faktisk også litt rosepreg, men i forhold til Stella - er denne litt tyngre, mystisk og sexy ... (bare litt tyngre altså - ingen stinkbombe) Verdt å prøve
Gjest Elastica Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Synes ikke Stella er tung - tvert imot. Det hender rose-dufter er veldig tunge, men denne er lett fordøyelig, mild og feminin. Men har du prøvd Stella In Two? Der er det 2 utgaver: Amber og Peony, og disse er ment for og brukes sammen - eller alene. Jeg har bare prøvd Amber, Og den hadde faktisk også litt rosepreg, men i forhold til Stella - er denne litt tyngre, mystisk og sexy ... (bare litt tyngre altså - ingen stinkbombe) Verdt å prøve Jeg hadde håpet du skulle ramle inn i tråden, nicket ditt forplikter litt! Ja, jeg har luktet på Stella in two, men var ikke så begeistret for den, dessverre. Prøver alt som kommer fra den kanten nå, og har foreløpig en sommer- og en vinterduft.
Parfumfreek Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Hehe, jeg måtte jo bare uttale meg litt da, siden jeg er litt forpliktet ja .. Joda, smak og behag bestandig. Og noen tåler litt tyngre parfymer enn andre - jeg er en av de! (jeg mener ikke de som kan kjennes på en mil's avstand .. ) Jeg er generelt ganske imponert over kvaliteten på duftene fra Stella McCartney, hadde forventet meg de vanlige kjendis-suppene ..
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Æsj!! KAn ikke fordra denne parfymen, kjøpte den for 3 år siden, lukter billig spør du meg.. isj.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 synes den er kjempegod og lukter enda bedre når du har hatt den på noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå