Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Hvilke norske artister/grupper liker dere? Jeg liker blandt annet: DeLillos DumDumBoys Tungtvann Tables Kari Bremnes Cybele
Julie Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Mye bra norsk musikk. Jeg hører mye på; *Paperboys *Eriksen *Helbillies *Vamp *CC Cowboys *Morten Abel +++ Julie.
chimp Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 UTROLIG mye bra norsk, men..... Morten Abel, Morten Abel, Morten Abel, Morten Abel....
Tusseline Skrevet 24. mars 2003 #7 Skrevet 24. mars 2003 Ah, det herjer jammen mye bra norsk musikk for tiden... * Kaizers Orchestra * Morten Abel * Gåte * Madrugada * Minor Majority * Ephemera * Motorpsycho * Big Bang * A- Ha * Vamp * Baba Nation * Katthult * Jan Eggum * Røyksopp osv. Her er forøvrig en oversikt over flere Norske band: http://bandindex.no/
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #8 Skrevet 24. mars 2003 MEd fare for å glemme noen: Vamp, Hellbillies, Midnight Choir, DeLillos, DumDumBoys, Jokke m/diverse, Gåte, Tinkerbell, Madrugada, Tungtvann, Odd Nordstoga, Bjørn Eidsvåg, Odd Børretzen (Sjefen over alle sjefer!), Tramps, Kaizers, Margarets, Jaga Jazzist, BigBang, Bel Canto, Bertine, St. Thomas (måtte bare ta med de to siste pga. en tidligere tråd her!)... - har jeg glemt noen vesentlige? Jepp, Bjørn Berge, Eriksen (på gode dager), Morten Abel, etc etc
Gjest Embla s Skrevet 24. mars 2003 #9 Skrevet 24. mars 2003 Ah, det herjer jammen mye bra norsk musikk for tiden... Så mye bra du lister opp da: Vamp, Eggum, Motorpsycho, Madrugada: helt enig med deg, Flora! (ja også Morten Abel da)!
Ruby Skrevet 24. mars 2003 #10 Skrevet 24. mars 2003 Her er noen av mine norske favoritter; Bjørn Eidsvåg Bertine Zetlitz Lene Marlin Maria Mena Espen Lind CC Cowboys Rene Andersen Jan Werner Danielsen Hellbilles Luxus Leverpostei Håper jeg har husket alle nå da.....
Edie Skrevet 24. mars 2003 #11 Skrevet 24. mars 2003 mine norske favoritter: * trang fødsel * postgirobygget * cc cowboys * luxus leverpostei
xeyes Skrevet 24. mars 2003 #12 Skrevet 24. mars 2003 Vazelina Bilopphøggers Morten Abel CC kugutter Jokke og valentinerne Luxus leverpostei
Gjest sexysadie Skrevet 25. mars 2003 #14 Skrevet 25. mars 2003 Mortiis Satyricom Dimmuborgir Har også en mainstream musikksmak Anneli Drecker (Bel Canto) Kari Bremnes Terje Tysland Bertine Setlitz suger noe så kraftig.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #15 Skrevet 25. mars 2003 Bertine Setlitz suger noe så kraftig. Det samme har jeg hørt av en bekjent, men dét hører til under et annet tema... :oops: :o På den annen side; så lenge du tror at Terje Tysland er mainstream skjønner jeg at du er skeptisk til Bertine...
Gjest sexysadie Skrevet 25. mars 2003 #16 Skrevet 25. mars 2003 Det samme har jeg hørt av en bekjent, men dét hører til under et annet tema... :oops: :o Du er ufin idag,Trøffel!!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #17 Skrevet 25. mars 2003 *øver seg på selvkritikk, med begrenset suksess*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå