Gjest internett Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Trenger litt hjelp her. Har nettopp flyttet inn i et leilighetskompleks, og savner internett. Har stasjoner pc, samt bærbar pc. Vet at det er internett i naboleil. Hva trenger jeg for å installere internett hos meg. Er helt grønn på data, så det er fint om jeg får det inn med teskje. På forhånd takk.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Trenger litt hjelp her. Har nettopp flyttet inn i et leilighetskompleks, og savner internett. Har stasjoner pc, samt bærbar pc. Vet at det er internett i naboleil. Hva trenger jeg for å installere internett hos meg. Er helt grønn på data, så det er fint om jeg får det inn med teskje. På forhånd takk. En internett leverandør. De gjør det for deg. De store heter Telenor, NextGenTel, Tele2, Combitel, Ventelo og sikkert et par til som jeg ikke husker nå. Ring dem og spør hva de skal ha. Evt. ring på til naboen og spør hvem som har levert til dem.
caso Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hvis du bor i borettslag, så hør gjerne med borettslagskontoret. En del br.lag har avtaler med enkelte leverandører. Dette betyr ikke at du kan tegne avtale med hvem som helst, men det kan være gunstigere avtaler allerede forhandlet ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå