Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg kan ringe ut-men dem jeg snakker med hører meg ikke.. Leverte den inn- og de skulle sende den til reperasjon, men de hadde ikke en jeg kunne låne i mellomtiden.. I mellomtiden så sender netcom meg regning på en mobiltelefon som blir ødelagt etter en måned.. Jeg er synes ikke dette er riktig i det hele tatt, de kan ikke bare selge meg en telefon som blir ødelagt etter en måned- sende meg regning på den- ikke kan jeg få låne en ny i perioden som visstnok skal ta mer enn 3 uker... Noen som vet om jeg har noen rettigheter?
Gjest Kaya83 Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Du har rett på lånetelefon etter 7 dager hvis du har levert telefonen inn der du kjøpte den, eller i samme kjede.. Men butikken (eller produsenten) har rett til å prøve å få produktet fikset i stedet for å gi deg en ny telefon med en gang.. Hvis du har kjøpt den direkte fra netcoms nettsider, så er det dem som er selger, og da må du ta opp med dem hva du skal gjøre med tanke på lånetelefon osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå