Gjest Gjest_Hufsa_* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hva ville du tenkt om kjæresten din syntes det var ok å kline med andre på byen? Han liker å flørte og synes han ikke trenger å stoppe med det selv om han er i forhold. Noen ganger når han er full går det noen ganger for langt og kan bli et kyss. Som han sier det. Men hva vet jeg. Gir det en kvinne for mye å lure på? Hva ville du tenkt?
Nabodama Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 (endret) Kan det gå så langt som til et kyss, kan det fort gå lenger også. Forresten, synes han det er greit om du gjør det samme, altså flørter og kliner med andre menn? Endret 21. august 2007 av Nabodama
Gjest Bris Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Ett kyss kan bli til noe mere... og man kan få munnherpes? Hvorfor kysse andre når en har en kjæreste å kysse??
Gjest Gjest_Hufsa_* Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg spurte ham om det. Hva han ville tenkt om jeg klina rundt på byen. Da sa han at så lenge jeg ikke gjorde det hver helg var det greit. Sånt kunne skje mente han.... ??
SunC@t Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Ikke finn deg i at han gjør som han vil, bare fordi han mener det er en slags rett han har. Han er sammen med deg og sammen setter dere grensene for hva som er akseptabelt for begge to.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg ville ikke sett på h*n som kjæreste-emne lenger! er det noen flere opplagte spørsmål du har er det bare å stille dem ellers kan du kanskje vente 10 år på at grønnfargen er vasket bort!
Gjest Brud2008 Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Jeg ser på flørting/klinings som utroskap!! Det hadde jeg ikke tolerert
Gjest =tentacle= Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Hva ville du tenkt om kjæresten din syntes det var ok å kline med andre på byen? Jeg ville tenkt at det er en praksis som må opphøre hvis vi skal ha et forhold.
venus* Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Hvis man flørter så mye/lenge at det er naturlig å kline, da ville jeg forlengst gjort det slutt pga utroskap. I tillegg, så er det veldig respektløst ovenfor deg å kline med andre. Jeg antar at han er ute med venner som sikkert vet at du er kjæresten hans?
caso Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Hva ville du tenkt om kjæresten din syntes det var ok å kline med andre på byen? Han liker å flørte og synes han ikke trenger å stoppe med det selv om han er i forhold. Noen ganger når han er full går det noen ganger for langt og kan bli et kyss. Som han sier det. Men hva vet jeg. Gir det en kvinne for mye å lure på? Hva ville du tenkt? Hvor grensen deres for utroskap er, kan bare du og han bestemme sammen. Da er det grensen til den som "tolererer minst" som gjelder, og som bør respekteres.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 ha ha ha det latterligste jeg har hørt, nei ærlig talt, hva skal han med en kjæreste, når han vil kline rundt på byen enda, nei si han noen sannhetsord! oh help
Gjest Gjest_Hufsa_* Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Hehe.... Jeg må nok si ham noen sannhetsord. Har tenkt super grundig om dette hele natten. Føler vel at jeg ikke synes det er ok at han er så intim med andre enn meg. Enig at det er grensen til den som tåler minst som bør gjelde. Hvis han ikke er villig til å gi opp kyssingen får han nok finne seg en kjæreste som ikke er meg... At det kan skje vet jeg jo, men hvis man synes det er greit er det vel kanskje noe annet? Mangler en sperre eller to?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #14 Skrevet 22. august 2007 ja, en sperre for hvor bekymret han burde vært, det eneste som bekymrer han nå, er hvor lite interessert han er i deg, og hvis du tillater dette, vil han gå over streken, ikke la ham få leke med deg, jeg personlig synes han er utrolig frekk som kan foreslå noe slikt. :gråte:
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 Det er ikke bare flørting lengre når det går så langt som til klining. Dessuten kan det være vanskelig å stoppe når det først har gått så langt, særlig ettersom den man kliner med kanskje har fått forhåpninger om at dette er mer enn bare uskyldig flørt på byen. Jeg hadde ikke godtatt det fra min kjære.
gompen Skrevet 22. august 2007 #16 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde ikke reagert i stor grad på om det var litt useriøs klinings på byen. Har en tendens til å gjøre det med venner av meg selv, uten at det betyr at jeg har tenkt til å hoppe til sengs med dem eller noe lignende. Det er jo bare kyssing, who cares? Jeg nusser tilogmed sønnen min på munnen huff og huff
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 ok, alle skal få ha sine meninger, men gompen da, nå er du litt naiv her, det er ikke snakk om useriøs klining, men med full overlegg, typen hennes er fullt klar over at han ikke klarer å holde munnen sin unna deilige damer, og prøver å få godkjenning for det nei fysj
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Hva ville du tenkt om kjæresten din syntes det var ok å kline med andre på byen? Han liker å flørte og synes han ikke trenger å stoppe med det selv om han er i forhold. Noen ganger når han er full går det noen ganger for langt og kan bli et kyss. Som han sier det. Men hva vet jeg. Gir det en kvinne for mye å lure på? Hva ville du tenkt? Hadde typen min gjort det, hadde jeg ikke brukt mer tid på ham! Så hadde jeg grått i et halvt år for jeg elsker ham. Jeg aksepterer ikke at han danser med andre heller, eller bare hvis han ikke har kroppskontakt under dansen. Men jeg liker ikke det heller.. Han lar heller ikke meg gjøre noe av det.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #20 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde ikke reagert i stor grad på om det var litt useriøs klinings på byen. Har en tendens til å gjøre det med venner av meg selv, uten at det betyr at jeg har tenkt til å hoppe til sengs med dem eller noe lignende. Det er jo bare kyssing, who cares? Jeg nusser tilogmed sønnen min på munnen huff og huff Useriøs klining
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå