~Minni~ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Forloveden min og jeg har tenkt å ønske oss raclette og fondue til brylupet vårt neste år. Aller helst vil vi ha en raclette og fondue i ett, men det har jeg bare sett i utlandet. Noen som har sett dette i Norge? Hvis det ikke finnes ønsker vi oss raclette og fondue separat. Er det noen som har tips til hvilke merker/modeller som er bra? Evt hva en bør tenke på når man velger raclette og fondue? Jeg leste et annet sted her inne at det var lurt å ha termostat på racletten. Andre gode tips?
onyx Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Tja, jeg har raclettjern fra Rusell Hobbs, med steinplate, grillplate og crepesplate + 8 osteskuffer. Den har også termostat. Veldig anvendelig og også fin som bordgrill. Fonduegryte for ost har jeg også. Hvis du kjøper en fonduegryte med et skikkelig stødig stativ kan du bytte grytetyper alt etter hva du har lyst til å lage. Husker ikke merket på mitt fonduesett, men det er kjøpt i sveits, i likhet med raclettjernet.
Brunhilde Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg har fonduesett fra Bodum med både stål- og glassgryte. Den er både praktisk og dekorativ, men så er jeg veldig glad i Bodum sine produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå