Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal kjøpe oss kjøkken og vi har lyst på svart kjøkkenbenk.. Men vi er litt uenige. Jeg vil ha glanset blank sort benkeplate med litt mønster i, mens mannen mener at vi bør ha matt svart benkeplate...Er det noen som har erfaringer med glanset benkeplate..Blir den fort ripete, er den vanskelig å holde ren osv??

Kjøkkeninnredningen skal være epletrelaminat, så tror det blir veldig stilig med svart benkeplate!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring, så jeg tør ikke uttale meg om riping, men støv derimot...DET vil synes godt på en blank og sort flate.

Men stilig er det sikkert, det er jeg ikke i tvil om!

Skrevet
Hei!

Vi skal kjøpe oss kjøkken og vi har lyst på svart kjøkkenbenk.. Men vi er litt uenige. Jeg vil ha glanset blank sort benkeplate med litt mønster i, mens mannen mener at vi bør ha matt svart benkeplate...Er det noen som har erfaringer med glanset benkeplate..Blir den fort ripete, er den vanskelig å holde ren osv??

Kjøkkeninnredningen skal være epletrelaminat, så tror det blir veldig stilig med svart benkeplate!:)

Høyglans laminat benkeplate får fult av "hårriper". Dette er kun kosmetisk og har ingenting å si for kvaliteten på laminaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...