Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 svette ja.. når jeg har vært på trening og setter meg i bila, så tenker jeg mitt.. en svett rygg mot et sete som er i stoff er ikke noe særlig, spes siden jeg trener mye. er det noe jeg kan spraye på, kanskje? og nei, dusjing på treningssenteret er ikke et alternativ. ka dokk trur?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Skift til en tørr t-skjorte, eller sleng på deg en jakke?
LukaFrost Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hva med å legge et håndkle over bilsetet?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Skift til en tørr t-skjorte, eller sleng på deg en jakke? Hva med å legge et håndkle over bilsetet? joda... men så er jeg så glemsk, at jeg aldri husker på å ta med skifte! jakke har jeg når det er kjølig da. går vel an å legge en håndduk over ja. så for meg et eller annet rensesystem i form av en spray eller noe. hmm..
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 joda... men så er jeg så glemsk, at jeg aldri husker på å ta med skifte! jakke har jeg når det er kjølig da. går vel an å legge en håndduk over ja. så for meg et eller annet rensesystem i form av en spray eller noe. hmm.. skal du forgifte verden med enda mer aerosoler og kjemikalier når du kan slenge ett håndkle over stolryggen? Du kan jo lage hull i den øverst sånn at det henger fast i nakkestøtten, også kan du ta det bort når du ikke trenger det mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå