Allimac Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg lurer på om det er meg det er noe feil med...har vært sammen med kjæresten min et år, hvor vi har vært sammen hver helg og i ferier..i sommer jobbet vi begge mye, og han var syk de siste 5 ukene av sommerferien..MEN da han ble frisk hadde vi ikke noe mer sex, og jeg føler meg så udugelig og som et sexvilldyr fordi jeg ønsker det... i tillegg så kysser han meg ikke like mye lenger, og jeg føler jeg må spørre om kyss..vi har snakket om det, og han sier det ikke er noe feil med meg, men vi kommer ikke fram til HVORFOR det er som det er...noen som har hatt lignende problem, og fått endret det. Ingen av oss ønsker å ha det sånn, men vi har funnet ut at vi må komme fram til hvorfor det har blitt sånn, for å kunne endre på det... Nå begynner skolen, og jeg savner ham allerede.. Skal også sies at jeg lider av utrolig dårlig selvtillit, føler meg stygg og ekkel, men alle rundt meg sier alt godt om meg, men jeg tror ikke på det...
Gjest MITO! Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Om det er vanlig at man har mindre og mindre sex jo lenger man kommer i et forhold? Ja. Hvorfor det er sånn? Det er faktisk et vitenskapelig fenomen at menn mister tenningen når de må ha sex med samme kvinne hele tiden. Hvem vil se samme filmen hver kveld? Trøst deg i hvert fall med at det ikke har noe med utseende ditt å gjøre.
juni Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ikke hør på han over! Folk kan være sammen i årevis uten å miste tenningen! Du virker ung, siden du går på skolen. Jeg tror rett og slett han ikke er like forelsket i deg lengre, men det er likevel rart at han ikke vil ha sex, særlig hvis dere er så unge som jeg tror (16-19?). Jeg ville kanskje vurdert å gjøre det slutt, det går selvsagt utover selvtilliten din når du ikke har en ehngiven kjæreste. Årene går altfor fort til at du burde bruke dem opp på dette. Med mindre det viser seg at han har et eller annet problem, så ville jeg snakket med han og sagt at dere kanskje burde slå opp siden han åpenbart har mistet interessen. Kanskje han er for feig til å gjøre det selv. Du overlever dette, og husk at du garantert er mye flottere enn du tror, det har ingenting med saken å gjøre! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Med mindre det viser seg at han har et eller annet problem, så ville jeg snakket med han og sagt at dere kanskje burde slå opp siden han åpenbart har mistet interessen. Kanskje han er for feig til å gjøre det selv. Ville satset pengene mine på denne forklaringen jeg også. *klem*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå