Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skal prøve snart :) og i den anledning vil vi kjøpe noen bøker om prøving, svangerskap, osv.

Hvilke bøker syns dere var gode? Er mest interessert i bøker som er litt "faglig" rettet... :)

Alle tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om noen bøker som tar for seg temaet "prøving", men når prøvingen er over, og man er svanger, vil jeg anbefale absolutt alle bøkene til gro nylander. superfine bøker av en kjempebra dame :)

har gitt noen av dem til min gravide venninne, og hun likte dem veldig godt. til og med pappa`n satt med nesen begravd :)

Skrevet

Takk for tipset :) er mest interessert i bøker om selve graviditeten ja, de fleste sier vel uansett litt om hva man bør gjøre når man planlegger å bli gravid også, ta folat osv.... :)

Skrevet
Takk for tipset :) er mest interessert i bøker om selve graviditeten ja, de fleste sier vel uansett litt om hva man bør gjøre når man planlegger å bli gravid også, ta folat osv.... :)

Jeg har sett en bok om hvordan man kan forberede seg til graviditet og svangerskap, både for mann og kvinne. Var spesielt fokus på kosthold, trening og helse tror jeg. Nå vurderer vi selv å bli prøvere snart (har allerede begynt på Folat ;) ), så mulig jeg kjøper boka. Kan gi deg tilbakemelding på hva den heter om jeg finner den igjen i butikken.

Skrevet (endret)

Jeg vil også følge med her! Jeg tar siste p-pillen i morgen, og skjønner ingenting av noenting som har med prøving å gjøre, føler jeg.

Har allerede oppretter prøverdagbok, da .... :sjenert:

Forresten: Bør jeg også begynne å ta folat allerede nå ...?

Endret av Lilith
Skrevet
Jeg vil også følge med her! Jeg tar siste p-pillen i morgen, og skjønner ingenting av noenting som har med prøving å gjøre, føler jeg.

Har allerede oppretter prøverdagbok, da .... :sjenert:

Forresten: Bør jeg også begynne å ta folat allerede nå ...?

Tror det anbefales å ta folat fra man begynner å planlegge graviditet ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...