Gå til innhold

komplekser for penisen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 16 år som har komplekser for penisen min. Den er ca 15 cm "lang" og 12-13 cm i bredden. Er jeg unormal :lete: ? Føler også at den er veldig liten i slapp tilstand men vokser ganske mye når den blir erigrert. Når jeg dysjer med de andre guttene etter gymmen så har de fleste ganske "stor" når den er slapp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg er en gutt på 16 år som har komplekser for penisen min. Den er ca 15 cm "lang" og 12-13 cm i bredden. Er jeg unormal ? Føler også at den er veldig liten i slapp tilstand men vokser ganske mye når den blir erigrert. Når jeg dysjer med de andre guttene etter gymmen så har de fleste ganske "stor" når den er slapp.

Hei!

Jeg vil si med en eneste gang at du absolutt IKKE har noe å ha komplekser for!!

Jeg har hatt flere enn én sexpartner, og når jeg leser målene dine, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har opplevd mindre penis enn din uten at det har vært mindre nytelse for meg av den grunn! Så sett fra et kvinnelig perspektiv, har du en veldig passe størrelse! :) Og denne "passe størrelse" er et vidt begrep.

Og alle får "små" peniser når de er slappe - noen mindre enn andre. Du er absolutt ikke unormal. Håper du tror meg!!!!!! Jeg har vært borte i så mange som har komplekser for en helt fin, normalt fungerende penis - helt uten grunn!!

Tenk på det på denne måten: Dersom din penis kan tilfredsstille både deg og en sexpartner, da MÅ den være bra nok, sant? Og i og med at jeg har opplevd mindre enn din og fått full tilfredsstillelse, i likhet med partneren, så MÅ din størrelse være bra nok.

Enkel logikk

:)

Skrevet

Den er akkurat som den skal være!

Forresten har det ikke sammenheng med størrelse på slapp og størrelse på stiv. Du kan godt ha større stiv enn en som har større slapp.

Skrevet

Korrekt. Ingen sammenheng mellom størrelse på slapp og stiv.

Og din er ikke i bunnsjiktet, akkurat.

Skrevet

Oki, sluttet helt å feste jeg når jentene ville rote med meg nesten hver gang og jeg trakk meg unna hele tiden. :sjenert:

Skrevet
Oki, sluttet helt å feste jeg når jentene ville rote med meg nesten hver gang og jeg trakk meg unna hele tiden. :sjenert:

Siden jentene er så glad i deg og du har en helt fin penis så kan du se frem til en morsom ungdomstid. Jeg foreslår at du leser litt rundt på forumet her og prøver å lære litt om sex i tiden fremover. Da vil du få det ekstra bra og jentene blir fornøyd.

Forøvrig kunne du skrevet "jeg vet at det sikkert er mange sånne tråder fra før, men denne er min" :ler:

Skrevet

Lån penisatlaset på biblioteket.

Jeg kjøpte boka, bl.a. fordi jeg ville at min tenåringssønn skulle vite og se at det meste er normalt.

Du ligger vel mer eller mindre akkurat på gjennomsnittet. Hvor liten den er i slapp tilstand har ingenting med størrelsen i erigert tilstand.

Skrevet

Husk at penisen din ser mindre ut når du ser ned på den, ser du deg selv i speilet fra forskjellige vinkler vil den nok se litt større ut.. Det kan forklare hvorfor de andre ser større ut :)

Skrevet
Husk at penisen din ser mindre ut når du ser ned på den, ser du deg selv i speilet fra forskjellige vinkler vil den nok se litt større ut.. Det kan forklare hvorfor de andre ser større ut :)

ok, men en ting til hvordan er det mest normalt å måle penisen?

Sånn som dette?:

http://www.cupido.no/archive.cfm?id=12562

Obs, linken viser en penis for de som ikke vill se det :)

Skrevet

Hehe. Genial side! Skal måle meg selv i morgen. :)

Viktig å få med krummingen! :fnise:

Skrevet
Siden jentene er så glad i deg og du har en helt fin penis så kan du se frem til en morsom ungdomstid. Jeg foreslår at du leser litt rundt på forumet her og prøver å lære litt om sex i tiden fremover. Da vil du få det ekstra bra og jentene blir fornøyd.

Helt enig, du har en helt fin penis, høres veldig lik ut som min deilige samboer. Var sammen med en fyr for noen år siden som var veldig stor, og jeg turte ikke prøve noe som helst med ham, alt gjorde vondt for meg!

Men når du nå begir deg ut i din morsomme ungdomstid (som jeg er sikker på at du og andre vil nyte ;-) så husk: "hvor i verden du enn driver, husk ta med deg prevantiver" Og lær deg å bruke dem! Min tre år gamle sønn har en biologisk far som nettopp fylte 22, (jeg er 25), vi ble gravide fordi han ikke skjønte hvordan han skulle beholde kondomet på under hele akten... Og kondom er det eneste som beskytter mot sykdommer.

Beklager å være litt moraliserende, men brent barn...

Skrevet

Les denne:

http://www.raringen.no/article/00238.shtml

Der er det hjelp å få.

Dessuten, selv om de andre er større enn deg i slapp tilstand har det ingen betydning. Store slappe vokser mindre enn små slappe, så du kan godt ha større enn alle sammen i erigert tilstand for alt du vet.

Ps. Synes du har drømmepenisen jeg..hvis den hadde vært lengre og tykkere hadde det bare gjort vondt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
ok, men en ting til hvordan er det mest normalt å måle penisen?

Sånn som dette?:

http://www.cupido.no/archive.cfm?id=12562

Obs, linken viser en penis for de som ikke vill se det :)

Og jeg som bare har målt fra oversiden og bortover på de kjærestene som jeg har hatt! :ler: ..Skynde seg og måle på nytt hos typen.. :ler:

Skrevet

Jeg tror Gro Isachsen vet det bedre enn Cupido:

– I erigert tilstand måles penis når du står og den står i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis, sier Gro Isachsen på doktoronline.no.

Men når du presser målebandet inntil benet blir det omtrent som å måle slik som på Cupido, bare at man stopper målbandet ved enden av penis, ikke drar det frem til urinrøret :P

Skrevet
Jeg tror Gro Isachsen vet det bedre enn Cupido:

– I erigert tilstand måles penis når du står og den står i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis, sier Gro Isachsen på doktoronline.no.

Men når du presser målebandet inntil benet blir det omtrent som å måle slik som på Cupido, bare at man stopper målbandet ved enden av penis, ikke drar det frem til urinrøret :P

Det er feil! :

"

Det riktige er å måle langs siden av penis og følge kurven av denne fra roten og helt ut til tuppen. Det er derfor best å bruke et målbånd da penis ofte ikke er helt rett. Det er også riktig at man kan presse det fettet som ligger rumndt roten av penis; altså nederst på magen; inn; slik at man måler så langt inn mot bekkenbeinet som mulig.

Når det gjelder onanering; så er det overhodet ingen ting i påstanden om at mye onanering skulle hemme vekst av penis. Det er bare "overtro" og tull!

Hilsen sexologen

"

Skrevet

Du har en unormalt liten penis og må nok forberede deg på at jenter kan komme til å le høyt når de ser den.

Skrevet
Du har en unormalt liten penis og må nok forberede deg på at jenter kan komme til å le høyt når de ser den.

Har dem sett penisen til Mito da ? ;)

Skrevet
Har dem sett penisen til Mito da ? ;)

Jeg er bare ærlig med gutten. Han har en mikropikk som aldri vil være istand til å tilfredsstille en kvinne. Sannheten gjør kanskje vondt, men den er nødvendig å møte.

Skrevet
Jeg er bare ærlig med gutten. Han har en mikropikk som aldri vil være istand til å tilfredsstille en kvinne. Sannheten gjør kanskje vondt, men den er nødvendig å møte.

:tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...