Amyrlin Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Mener at jeg leste for en stund siden at man helst ikke skal drikke grønn te hvis man prøver/er gravid. Stemmer det? Har så masse i skapet... :kaffe:
*Lene* Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Det som skal være så sundt for alt mulig rart? Har ihvertfall aldri jeg hørt noko om!
Amyrlin Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Hmmm... fant dette på Mozon nå -> Unngå grønn te som gravid. Æsj, da får jeg la teen stå i skapet en stund.
Rainbow Brite Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hmmm... fant dette på Mozon nå -> Unngå grønn te som gravid. Æsj, da får jeg la teen stå i skapet en stund. Har jeg problemer med å ta på alvor, folk i østen drikker jo grønn te i bøtter og spann! Men skulle ikke forundre meg om det ble "farlig" i Norge...
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 “Begge manglene regnes som nerverørslidelser, forbundet med folsyremangel. Forskerne sier EGCG i grønn te kan forventes å føre til fall i folsyrenivået.” Stemmer med det jeg har hørt tidligere om at grønn te kan føre til en senkning av nivået av folat i kroppen. Vet ikke om det blir oppveid av tilskudd? Har aldri likt det selv, og kommer ikke til å gjøre noen innsats for å venne meg til det før jeg er ferdig med barneproduksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå