Occulta Skrevet 15. mars 2018 #62 Skrevet 15. mars 2018 På 26.3.2003 den 17.10, Nelle skrev: Da jeg leste innlegget til Kevin kom jeg på: Vet at gutter liker at man suger de til de nesten helt kommer -så tar en pause, suger igjen til de nesten helt kommer osv. Dette funker IKKE på meg. Om jeg er rett nær ved å komme, da må man IKKE stoppe opp. Da blir nemlig hele orgasmen helt ødelag -og jeg blir kjempeskuffa. Er det sånn for andre jenter også? I så fall er dette noe dere gutter bør tenke på når dere skal slikke. Nelle Signerer denne! Det er det kjipeste en mann kan gjøre for meg, uff.... i sekundene før jeg kommer så er det kritisk at man ikke stopper opp, da mister jeg helle driven og må begynne helt på nytt igjen, og ofte får jeg så enormt antiklimaks og blir så frustrert at jeg mister tenninga helt. Nå høres jeg sikkert fæl it haha. Er ikke sikkert at det er sånn for alle jenter men for men er det helt kritisk å ikke stoppe opp rett før orgasmen. I tillegg: mange menn varierer sånn på trykk og hastighet at jeg blir helt forvirra... for meg funker det kun med samme bevegelsen over litt tid. Har også inntrykk av at mange undervurderer hvor følsom klitoris er siden det kan ta litt tid å komme, men vi kommer ikke nødvendigvis raskere om du stimulerer fortere og hardere... tvertimot... for meg føles det som at klitten skal ta fyr da (dritvondt) og tilslutt mister jeg all følelse-blir overstimulert. jeg vil ha det varsomt, sakte og vått 4
Occulta Skrevet 15. mars 2018 #63 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, Occulta skrev: Signerer denne! Det er det kjipeste en mann kan gjøre for meg, uff.... i sekundene før jeg kommer så er det kritisk at man ikke stopper opp, da mister jeg helle driven og må begynne helt på nytt igjen, og ofte får jeg så enormt antiklimaks og blir så frustrert at jeg mister tenninga helt. Nå høres jeg sikkert fæl it haha. Er ikke sikkert at det er sånn for alle jenter men for men er det helt kritisk å ikke stoppe opp rett før orgasmen. I tillegg: mange menn varierer sånn på trykk og hastighet at jeg blir helt forvirra... for meg funker det kun med samme bevegelsen over litt tid. Har også inntrykk av at mange undervurderer hvor følsom klitoris er siden det kan ta litt tid å komme, men vi kommer ikke nødvendigvis raskere om du stimulerer fortere og hardere... tvertimot... for meg føles det som at klitten skal ta fyr da (dritvondt) og tilslutt mister jeg all følelse-blir overstimulert. jeg vil ha det varsomt, sakte og vått Haha tråden er jo haugammal jaja 1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2018 #64 Skrevet 15. mars 2018 Jeg hadde aldri orka den der Kevin greia Så mye fokus på meg og min nytelse er turn off, jeg er sikkert uvanlig men jeg tenner mer på hans nytelse, det er da jeg blir mest tent. Har alltid vært sånn. For all del, jeg liker å bli slikket, men ikke den seansen i evigheter og å ikke få stikke pikken inn, eller kjenne han og berøre han , hadde gjort meg gal. Hadde kjedet meg ihjel av han der Kevin
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #65 Skrevet 15. mars 2018 Hvordan slikke? Dette må planlegges! Spar skjegg i 4-5 dager, damene liker at det rasler og knaser litt nedentil. Lag høye slafselyder mens du slever på henne og drar hele trynet over musa med skjegget. Så suger du hardt på klitten mens du overrasker med en fing mot analen! step 2: Profit. Anonymkode: f83e3...5b3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #66 Skrevet 15. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan slikke? Dette må planlegges! Spar skjegg i 4-5 dager, damene liker at det rasler og knaser litt nedentil. Lag høye slafselyder mens du slever på henne og drar hele trynet over musa med skjegget. Så suger du hardt på klitten mens du overrasker med en fing mot analen! step 2: Profit. Anonymkode: f83e3...5b3 Jeah right Anonymkode: f13fb...1dc
Aalo Skrevet 15. mars 2018 #67 Skrevet 15. mars 2018 Veien til suksess er å klare å variere i takt med responsen fra jenta. Aldri gå rett på sak! Bygg opp nytelsen og start gjerne med å pirre. La tunga gli rundt klitten, men ikke oppå. Gå på vandring rundt fitta. La forventningene til kvinnen få tid til å bygge seg opp, før du gir en smakebit ved å la tungespissen sirkulere litt av og på klitten samtidig som to fingre glir inn og finner g-punktet. Makter du å lytte til stønningen (krever at dama faktisk gir fra seg lyder) og måten kroppen i mindre og mindre grad klarer å ligge i ro og øker intensivitet i takt med dette så har du en vinner. Vel og merke om du klarer å variere med stimuleringen av klitten og fitta, samt bruken av tunge og fingre. Alt handler om å tolke signal og trening gjør mester.
Majer Skrevet 13. januar 2022 #68 Skrevet 13. januar 2022 Start langsomt og øk tempoet gradvis. Ikke vær voldsom før du har spurt hva hun liker. De fleste liker å bli sugd litt på sidene av kjønnsleppene og tunga trenger ikkr være langt inni til enhver tid. Flest nerver ytterst! Det viktigste før du skal ha oralsex er å vite med sikkerhet at jenta er hpv vaksinert eller jomfru. Ingen slikking er verdt kreft i munn eller svelg.
ClausSaus Skrevet 13. januar 2022 #69 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.3.2018 den 12.18): Hvordan slikke? Dette må planlegges! Spar skjegg i 4-5 dager, damene liker at det rasler og knaser litt nedentil. Lag høye slafselyder mens du slever på henne og drar hele trynet over musa med skjegget. Så suger du hardt på klitten mens du overrasker med en fing mot analen! step 2: Profit. Anonymkode: f83e3...5b3 Jepp. Og ikke glem at det finnes en grunn for at naturen utrustet deg med tenner… 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #70 Skrevet 13. januar 2022 Gratulerer med 40-årsdagen, gutt82 Anonymkode: f00d2...975 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #71 Skrevet 13. januar 2022 Ikke ha skjeggstubber, jeg har opplevd flere ganger å få sår i lysken/ låret av det. Det er vondt når det skraper. Jeg beveger meg nemlig mot mannen når jeg nærmer meg orgasme, og presser lårene mer sammen. Ellers er det også slik for meg at det på slutten må et hardere trykk til og jevn slikking uten stopp for å oppnå selve orgasmen. Anonymkode: c70e7...53c
natekleeess Skrevet 29. april 2022 #72 Skrevet 29. april 2022 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 20. mai 2022 av natekleeess
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #73 Skrevet 29. april 2022 Nelle skrev (På 3/23/2003 den 22.28): Hm... Er nok enig i at dette kan variere ganske mye fra jente til jente. Jeg for min del liker sjelden at gutten er for hardhendt. Liker at det er veldig vått -bruk gjerne litt spytt (men ikke for mye -da forsvinner all friksjon, og ergo også følsomhet). Jeg liker helst at han begynner å slikke rundt klitten først. Sånn i en runding på en måte -på innsiden av f itteleppene. Du kan variere litt med å bruke fingerene innimellom om du blir sliten. Bare prøv deg frem, og spør henne hva hun liker. Jeg tror gutter kan høre det ganske godt på meg når det er like før jeg kommer, og da pleier de gjerne å øke hardhet/intensitet litt. Det er ok. Ahrg!! Jeg kan beskrive "hvordan suge en gutt" i detalj fra begynnelse til slutt -men "hvordan slikke en jente" har jeg ikke peiling på!! Når jeg blir slikket er jeg som regel så hinsides at jeg ikke enser hva han gjør... Sorry! Jeg var visst ikke til mye hjelp Nelle Del gjerne din BJ metode 😊 Anonymkode: 49c51...fa2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #74 Skrevet 29. april 2022 Occulta skrev (På 15.3.2018 den 2.53): Haha tråden er jo haugammal jaja Ja, men temaet er vel ikke gått ut på dato? Fremdeles noen som slikker jenter tror jeg. Anonymkode: cba8b...46b
Hr. Aktiv Skrevet 29. april 2022 #75 Skrevet 29. april 2022 natekleeess skrev (16 minutter siden): Se henne inn i øynene mens du gjør det - da har du en sjanse til å følge med på responsen Damer i dag har mage, hva gjør du da? Bruker speil?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #76 Skrevet 29. april 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Damer i dag har mage, hva gjør du da? Bruker speil? Bruker tlf med høyttaler på 😄 Eller walkie talkie.... 😂 Anonymkode: 00f84...631 1
Hr. Aktiv Skrevet 29. april 2022 #77 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruker tlf med høyttaler på 😄 Eller walkie talkie.... 😂 Anonymkode: 00f84...631 Telefon? Har inntrykk av det er fåtallet som vil bli filmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå