Gå til innhold

Hvordan slikke jenter

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så viktig for deg å slikke fi###? Det bør man unngå så mye som mulig' date=' med mindre dama har gjort seg skikkelig fortjent (som f eks bursdag). [/quote']

Gjort seg fortjent ved bursdag? da har hun vel ikke gjort stort annet enn å bli et år eldre?

Gjelder denne reglen om å ha gjort seg fortjent oss gutta også når det gjelder at dama skal suge oss?

:hoho::hoho::hoho:

Fortsetter under...

Da jeg leste innlegget til Kevin kom jeg på:

Vet at gutter liker at man suger de til de nesten helt kommer -så tar en pause, suger igjen til de nesten helt kommer osv.

Dette funker IKKE på meg. Om jeg er rett nær ved å komme, da må man IKKE stoppe opp. Da blir nemlig hele orgasmen helt ødelag -og jeg blir kjempeskuffa.

Er det sånn for andre jenter også? I så fall er dette noe dere gutter bør tenke på når dere skal slikke.

Nelle :briller:

-som faen nesten ikke tør å si en dritt her inne lenger etter pedo-beskyldninger på grunn av at hun synes en 16 åring er søt...

JAAAA!

Hvorfor er det så viktig for deg å slikke fi###? Det bør man unngå så mye som mulig, med mindre dama har gjort seg skikkelig fortjent (som f eks bursdag). Dersom man ikke rasjonerer bort slikkingen din så ender det med at du må slikke hele tiden, tilslutt for å få middagsmat.

Hold dama bittelittegrann i tøylene så går det så meget bedre.

W

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Takk for en skikkelig god latter Waco :ler:

Men hva med oss som ikke har bursdag lenger da :wink:

Vet at gutter liker at man suger de til de nesten helt kommer -så tar en pause, suger igjen til de nesten helt kommer osv.

Dette funker IKKE på meg. Om jeg er rett nær ved å komme, da må man IKKE stoppe opp. Da blir nemlig hele orgasmen helt ødelag -og jeg blir kjempeskuffa.

Er det sånn for andre jenter også? I så fall er dette noe dere gutter bør tenke på når dere skal slikke.

-som faen nesten ikke tør å si en dritt her inne lenger etter pedo-beskyldninger på grunn av at hun synes en 16 åring er søt...

Tror du er inne på noe veldig viktig akkurat her, Nelle. Etter erfaring er det ikke noe lurt å stoppe opp like før. For noen jenter oppleves dette som en synkemine og det kan ta lenger tid neste gang siden hun kan bli usikker på om det samme skjer igjen. Ikke alle som vil snakke om slikt....

Det jeg gjør er å senke tempoet voldsomt like før, og slikker lett, gjør tunga myk og god, så får hun bruke kroppen sin til å bestemme hvor lenge jeg skal holde på etter de første bølgene slår inn.... Jenter er ganske forskjellige der. Noen vil at vi fjerner tunga med en gang de har kommet, noen liker at man holder på noen ekstra sekunder. Noen er klare igjen etter noen sekunders hvile.... multi, multi, multi.... heldiggriser! :ler:

Poenget er at etter en orgasme kan det være veldig ubehagelig dersom man bare fortsetter å slikke. Det gjelder å ta signalene på når man skal stoppe, og det er ikke like lett alltid når man er så ivrig selv... :wink:

• Liker 1

Annonse

• 2 uker senere...

Ja, det er slik for andre jenter også! Også er det skikkelig udigg med tørre fingre som bare blir trykka inn. Det ødelegger også alt.

• 6 år senere...
Gjest womenwomen
gammel pikk er god pikk he he

Enig med deg - din lille ww simulator .

Men er ikke jeg som postet her ...gammel pikk er god pikk ..osv

Men faktisk enig .Liker både eldre , gjevnaldrende og yngre jeg - ja alle stort sett .

den ekte womenwomen ...

Gjest womenwomen
det ser stort sett ut som om gutta her vet hva de holder på med, men en ting til kan man ta med. bruk gjerne hele tunga, flat. ikke bare spissen.

:oops:

Enig - flat tunge ...

Liker best å ha 1 - 2 fingre inni meg samtidig - og at de presser litt oppover ( mot navlen .Deilig med litt " trykk " akkurat der ..

Jeg har blitt slikka og sugd noe helt utrolig MYE i mitt liv - av de menn jeg har hatt ...Alle mine Xér har likt dette ...og utført det mye på meg . Selv om jeg ikke syntes det var et " must " å få det ...Men de ville det selv .Ja nesten tvang seg til det ...syns det var litt flaut å ligge sån skrevende da jeg var 16 : ) Men ble vant til det og de eide jo musa mi liksom - var gal etter den...så de fikk slikke den som de ville .Helt ok ! Faktisk måtte man jo bare like det til slutt - når man ble godt vant til det - og de ga seg ikke før jeg fikk orgasme av det - snakk om å tvinge folk til å få orgasme ..he he og de fikk jeg mange av - var umulig å unngå det faktisk osv Så ivrig som dem var - så måtte det jo komme : ) ...Første gang var man 16 år ...husker jeg : ) Funny - å tenke på nå ...

Annonse

Ooooohh..... Det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ deilig når jenta mi suger og runker til jeg NESTEN kommer, og så venter hun litt før hun begynner igjen. Tredje gangen får jeg komme i munnen hennes, og da sitter skuddet langt bak drøvelen!!!
  • 6 måneder senere...

- Hvordan skal jeg gå frem for å slikke en jente?

- Hvor skal det slikkes?

- Skal det bare slikkes, eller skal det suges også?

- Hva liker dere - hva er best?

Har ikke noen kjæreste for øyeblikket, derfor prøver jeg å spørre her...

På forhånd takk.

Jeg benytter igjen anledningen til å anbefale boken "lyst på sex" - en av de beste bøkene jeg noensinne har lest om sex, full av tips og triks ;)http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=146697

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest gift mann

synes jenter det er godt

Hun jeg er gift med synes i alle fall det er godt. Vi bruker det som endel av forspillet stort sett hver gang vi ligger sammen. Noen ganger slikker jeg henne bakfra og noen ganger forfra, og vi elsker det begge to. Men det er skjelden jeg får lov å slikke henne til hun kommer, da vil hun ha kuken inni seg.Det er litt synd for jeg synes det er så deilig når hun kommer mot munnen min. Men jeg kan ligge lenge og slikke og pule henne med tunga, trekker meg unna når hun nesten kommer, og så slikker forsiktig igjen.

Gjest AnonymBruker

begynn med halsen og ørene , du har da så klart sørget for at det er varmt på rommet så hun ikke liger og fryser.

når du kommer til brystvortene og brystene så ikke hiv vortene i munn og sug , lek lit over og rundt de , gjør de lit bløte og ta munnen din (hemelighet he he he)

beveg deg rundt overkroppen med tunge og kyss , navelen behøver du ikke og stikke tunga i men det er ikke noe i veien for og leke lit rundt der også.

når du kommer ned til herligheten så ikke rør den enda , sleik på siden mellom leppene og beina før du beveger deg nedover beina og ikke glemm baksiden av knæra.

No offense altå, damer er vidt forskjellige. Men dette hadde jeg ikke likt noe særlig. Slikking rundt navlen og bak knærne og laaaaang tid på å sirkle inn er ikke min greie. Jeg hadde ikke fått det minste ut av at fyren skulle slikke meg i knehasene eller kysse med på skuldrene. Jeg får helt mark av sånn overromantisk "kvinnekroppen er en sart liten blomst som må pusles saaaakte med" greie.

Gjest gift mann

No offense altå, damer er vidt forskjellige. Men dette hadde jeg ikke likt noe særlig. Slikking rundt navlen og bak knærne og laaaaang tid på å sirkle inn er ikke min greie. Jeg hadde ikke fått det minste ut av at fyren skulle slikke meg i knehasene eller kysse med på skuldrene. Jeg får helt mark av sånn overromantisk "kvinnekroppen er en sart liten blomst som må pusles saaaakte med" greie.

Hm.. liker du forspill da, eller vil du bare pules?? Liker du å bli slikket direkte i fitta da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...