Gå til innhold

Vektklubb.no

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Meldte meg på på fredag, og har vært veldig så flink. Bortsett fra den ene dagen da jeg gikk litt over kcal-grensen, men de andre dagene har jeg gått litt under så det burde være greit. Jeg har beveget meg hver dag, 10 000 skritt og litt andre ting. Vekten er den samme som på fredag, men iht. vektklubben burde jeg allerde ha gått ned ca. en kilo.. Skjønner ikke helt hvordan det skal skje... Minus ett kilo på bare tre dager? Må også si at jeg ikke har gått ned noe på 4 dager heller. Noen som har opplevd det samme? Jeg skal spise 1300 kcal i døgnet, kan det rett og slett være at det er for lite? Gikk ned noen kilo i sommer, da spiste jeg ganske mye, men beveget meg hele dagen...

Noen som har samme erfaringen som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Det hørtes rart ut. Jeg meldte meg også inn på fredag og likt til deg, kan jeg innta 1300 kalorier om dagen. Bortsett fra på lørdag da jeg inntok vel 100 kalorier mer enn jeg skulle, har jeg de andre dagene lagt på rundt 1100-1200 kalorier. Og jeg har gått ned ett kilo allerede.

Dette var ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men kun utveksling av mine erfaringer! :sjenert:

Ellers skal det sies at jeg vet lite om å gå ned i vekt, da jeg ikke har hatt behov for dette tidligere.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det hørtes rart ut. Jeg meldte meg også inn på fredag og likt til deg, kan jeg innta 1300 kalorier om dagen. Bortsett fra på lørdag da jeg inntok vel 100 kalorier mer enn jeg skulle, har jeg de andre dagene lagt på rundt 1100-1200 kalorier. Og jeg har gått ned ett kilo allerede.

Dette var ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men kun utveksling av mine erfaringer! :sjenert:

Ellers skal det sies at jeg vet lite om å gå ned i vekt, da jeg ikke har hatt behov for dette tidligere.... :sur:

Takk for svar. Erfaringer er bra :) Jeg skjønner rett og slett ikke noe jeg, jeg merker godt at jeg spiser mindre enn jeg har pleiet, kroppen kjennes litt "hulere"... Før sommeren gikk jeg greit ned ett kilo eller to ved bare å spise sunt og trene, nå er det som om vekten står stille, selv om jeg er i bevegelse store deler av dagen... Jaja, jeg prøver videre, kan godt hende at det plutselig skjer noe... Det jeg ikke forstår er bare at jeg inntar ca. 700kcal mindre enn jeg trenger for å opprettholde dagens vekt. SKulle det likevel være slik at jeg spiser fler kcal enn 1300, spiser jeg uansett under 2000kcal, og det burde jo merkes på vekten. Det har det alltid gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel bare tålmodighet som gjelder! :klem:

Du skal det plutselig skjer saker og ting.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal bare veie seg en gang i uken med vektklubben, så den første uke kan lett bli litt rar. Jeg ligger også på 1300 kalorier der og følger kurven min helt fint.

Har sluttet å telle kalorier nå for å se om jeg klarer å gå ned bare ved å tenke litt mer bevisst på hva jeg spiser og det fungerer det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå er det min tur til å ikke gå ned i vekt!! :sur: som jeg skrev over her, gikk jeg raskt ned ett kilo, men nå har det altså stoppet opp. Holder meg innenfor kalorigrensen, bare så det er sagt. spiste noe godteri på lørdag, men holdt meg fremdeles innenfor 1300 kalorier. Det skal sies at når jeg trener og på den måten får ekstra kalorier å gå på, har jeg stort sett "spist opp" disse, men aldri over. Men allikevel? Æsj, blir så grinete av dette. Og har så lyst på godteri!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har helt sluttet å telle kalorier, og har snart nådd målet mit. Tror ikke jeg gikk ned noe den tredje uka jeg holdt på, men til sammen har jeg nå gått ned 7,5 kilo på ni uker. Målet er 8 kilo. Bare å fortsette. (Jeg spiste også ofte opp de kaloriene jeg trente bort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Arwen for oppmuntrende ord. Får smøre meg med tålmodighet....blir så utålmodig, og alt for fokusert på sjokolade. Har ikke tenkt på annet i hele dag. Grrr.... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg har fremdeles ikke gått ned så veldig mye i vekt, har skeiet ut litt og, men ikke spist på langt nær så mye som jeg ville ha gjort dersom jeg ikke hadde vært medlem av vektklubb.no. Selv om jeg ikke har gått ned mye, merker jeg det allerede på klærne:P Jeg har ikke gått opp i alle fall, og det med noen utskeielser :) Jeg tar en dag av gangen, og håper at jeg skal nå målet mitt, om enn kanskje litt senere enn planlagt på vektklubb.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg unna lys sjokolade, men har en skikkelig mørk en liggende. Da holder det med en bit for å få dekket det verste sjokoladesuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...