Gjest Brud2008 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hvor mange gjester skal dere invitere?? Vi ha skal ha et lite bryllup, og skal invitere nærmeste familie og venner. Det blir ca 40-50 gjester...men er ikke helt sikker ennå
~Minni~ Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 (endret) Vi kommer til å invitere ca 55 gjester. Ikke så veldig mange altså, men det er fordi vi ikke har så veldig stor familie (og ikke inviterer barn ) Endret 21. august 2007 av ~Minni~
øyenstikker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Vi har ca 40 til middag og 10-20 som kommer til kaffen etterpå. Ingen av oss har stor familie Lurer litt på hvem dere inviterer når det er nesten 100 stk jeg *klø*
Gjest Musica Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Vi har invitert foreldre, søsken med kjærester og barn, besteforeldre, tanter,onkler,søskenbarn og de nærmeste vennene. Jeg har stor nærmeste familie (mange søsken, der flere har samboer og barn) og han har stor slekt Er flere vi kunne tenkt oss å ha med, men flere enn 90 blir litt vel mange. Vi har alle til alt da. Skal ha det på mitt hjemsted, som ligger utenfor sivilisasjonen , så vil ikke be folk komme reisende mange mil for kaffe/fest.
Gjest Gjest_sola_* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 ja, du kan jo lure på hvem vi som, har store bryllup inviterer. jeg har 27 (!!) tanter og onkler. forloveden har 8 stk. så er alle søskan våre gift eller med følge. (jeg har 3 brødre, han 1) pluss 4 tantebarn, foreldre, besteforeldre. da er vi kommet et stykke på vei mot de 80 inviterte og resten er nærmeste venner med følge. hmmmm... ingen søskenbarn eller naboer eller foreldres venner.
øyenstikker Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 hehe ja, det er forskjell på familier ja Men er koselig med stor familie da
Marge Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Vi inviterer vel ca 100 til sammen. Av dette er under halvparten familie og slekt. Vi prioriterer å dele dagen med vennene våre da vi omgås mer med dem og kjenner dem bedre enn mange av slektningene.
Gjest *marie* Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Vi blir rundt 60 til middag,er ikke plass til fler til middag,så de resterende 20 må komme til kaffen. Vi blir ca halvparten familie og halvparten venner og andre bekjente
Mirabella83 Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 70 gjester til middag og kaffe. Mange av dem er familie (stort sett hans), men vi inviterte også en del av våre nærmeste venner.
Stine66 Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 cA 100. Der min kommende mann kommer fra er det vanlig å be "alle", så vi ber mye familie og de nærmeste vennene.
MsSilke Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Vi blir 35 til middagen, også kommer det noen til etterpå til kaffe og kaker. Har ikke så mye familie jeg gitt, men ikke har vi veldig mye penger til rådighet heller, så da begrenser det seg selv
Stine66 Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Glemte å si at vi skal ha alle til middag, ingen til kaffe. Og alle overnatter nok også, så jeg regner egentlig alle til kveldsmat fredag og lunsj søndag også
Gjest Elize Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Vi har valgt og dele opp i middags- og kaffe gjester. Til middagen har vi invitert: Foreldre Søske m/partnere og barn Gudforeldre m/partnere Noen tanter og onkler Noen søskenbarn m/partnere Forlovere m/partnere Det blir 49 stykk! Til kaffen har vi invitert: Mange tanter og onkler Noen søskenbarn Mange venner Det blir 31 stykk! Så til sammen inviterer vi 80 gjester!
Lilywhite Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 70-75 totalt om alle kommer. Deler det mest sannsynlig opp slik at familie og forlovere + evt. partnere kommer til middag, øvrige venner til kaffe. Dvs. ca. 40 stk til middag og resten til kaffe.
Gjest nextlife Skrevet 21. august 2007 #16 Skrevet 21. august 2007 (endret) Inviterer ca 60 stk, men regner at mellom 40 og 50 kommer. De vi har invitert er Barn Foreldre Bestemor Søsken, deres partner og barn Onkler og tanter Gudforeldre Felles nære venner Begge har også en "bestis" som er forlover, og deres partnere Det er altså kun våre, og våre søskens barn som er invitert, ønsker rett og slett ikke så mye unger og styr Alle er forresten invitert til hele selskapet Endret 21. august 2007 av nextlife
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #17 Skrevet 22. august 2007 Vi blir 24 stk. Da har vi invitert den nærmeste familie; dvs barn, foreldre, søsken med følge og barn, min bestemor, og forlovere med følge. Ene søster mi jobber i Afrika, hun har ikke mulighet for å komme hjem denne dagen. Har gifter seg for 2 gang, (det er min første) vi er voksne, hadde ikke lyst å invitere alle tanter og onkler og søskenbarn og den slags. Ville heller hatt flere venner. Men vi er fornøyde med vår løsning. Kan heller gjøre det litt flottere da, skal ha hele kalaset på hotell. Og vi betaler alt selv, så et sted må vi sette grenser. Dessuten skal vi søke om adopsjon når vi er blitt gift, så vi trenger pengene til dette.............
Amused Skrevet 22. august 2007 #18 Skrevet 22. august 2007 Vi blir totalt ca. 65 stk., og vi kommer sannsynligvis til å be alle til middag
Malama Skrevet 22. august 2007 #19 Skrevet 22. august 2007 Vi inviterte ca 115-120 stykker. (Men ca 65 kom...) Hvem vi inviterte? Våre foreldre og søsken med partnere, våre besteforeldre, våre tanter og onkler, og søskenbarn med samboer/ektefelle (Ikke kjærester eller barn bortsett fra en som gikk under kategorien "baby") Og ett vennepar. Pluss forlovere. Stor familie, stort bryllup. Men mange som ikke kunne komme, så det ble ikke så stort likevel...
MaryLou Skrevet 22. august 2007 #20 Skrevet 22. august 2007 (endret) Vi blir 35. Da har vi invitert vennene våre, den nærmeste familien og tantene og onklene våre. (Skulle vi hatt med alle fettere og kusiner ville vi blitt over 70, og siden vi vil ha en liten uformell bryllupsfest, så lot vi være å invitere dem.) Endret 22. august 2007 av MaryLou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå