Gå til innhold

Einstein og store pupper

Fremhevede innlegg

Gjest IQ-monsteret
Skrevet

Nå forstår jeg hvorfor sånne som Einstein (sikkert) og jeg digger damer med schvære jur:

"En studie med 1.200 kvinner i Chicago viste at personer med store bryster hadde i gjennomsnitt ti poeng høyere IQ enn kvinner med små pupper."

Bevis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer bra her, over middels pupper og over middels iq :)

Men hva med dem som tar silicon? blir man smartere av det??

Skrevet

Kvinner med over middels iq, uavhengig av puppestørrelse for øvrig, vet at silikon skrives med k, og at man ikke "tar silikon." Man opererer inn silikon.

Skrevet

Har høy panne også, så jeg er både smart klok og empatisk :Nikke:

Gjest IQ-monsteret
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Silikon brukes jo både til pupper og datachiper, så damene får to ekstrahjerner. (Det er ikke noe merkelig i det, vi menn tenker jo med pikken.)

Skrevet

Det vil si at jeg bør finne meg en mann med stor penis det da?? Men størrelsen på en stor penis er jo like stor som små pupper. hmmm...

Betyr det at alle menn er dumme??

Skrevet
Det vil si at jeg bør finne meg en mann med stor penis det da?? Men størrelsen på en stor penis er jo like stor som små pupper. hmmm...

Betyr det at alle menn er dumme??

Neida, vi er bare litt mindre intelligente enn dere med store pupper - omtrent som på Einstein-nivået. Vi får prøve å leve med det.

Skrevet

Så bra - at mine 10 kg med pupp er nyttig for hjernen og. :ler::sjarmor:

Skrevet
Kvinner med over middels iq, uavhengig av puppestørrelse for øvrig, vet at silikon skrives med k, og at man ikke "tar silikon." Man opererer inn silikon.

Dagens besserwisser ;)

noe tynn, men leder så langt i dag.

Skrevet

Implanterer, må jeg be. Ikke opererer inn ... hva er det for et undermålsuttrykk?

Gjest IQ-monsteret
Skrevet
Men størrelsen på en stor penis er jo like stor som små pupper. hmmm...

Da har du ikke sett virkelige store peniser... :sjarmor:

Skrevet
Ja, selvfølgelig. Silikon brukes jo både til pupper og datachiper, så damene får to ekstrahjerner. (Det er ikke noe merkelig i det, vi menn tenker jo med pikken.)

Typisk oversettelsesfeil. Man bruker silisium (silicon) i chiper og silikon (silicone) i pupper. Hilsen middels puppestell.

Skrevet
Nå forstår jeg hvorfor sånne som Einstein (sikkert) og jeg digger damer med schvære jur:

"En studie med 1.200 kvinner i Chicago viste at personer med store bryster hadde i gjennomsnitt ti poeng høyere IQ enn kvinner med små pupper."

Bevis!

Hvor representativt er et utvalg på 1200 kvinner i Chicago for resten av verden?

Så hårete, lubne menn med smale lepper er de mest intelligente i følge denne linken? Da sier jeg nei takk til "intelligente" menn... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...