Gjest L@dy i.i Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei! Lurer på om det er noen som kan anbefale ett hotell ett lite stykke unna Oslo (ikke Gardemoen) som kan egne seg til møte for ca 25 personer, skal også ha en en overnatting og med god mat, i desember dette da. Har sett på Lillestrøm og hotell der, og det er en mulighet, men kanskje andre har bedre forslag.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Drammen? http://www.fjordpass.no/fjord/hotell/Ost-N...tel+Ambassadeur Helt greit hotell med konferansemuligheter. Ligger sentralt i byen rett ved jernbanestasjonen. Tog til Oslo tar 37 min og går 3 ganger i timen.
Merethe_81 Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg har en del jeg kan anbefale via mitt firma hvis du ønsker, det blir da i Østfold. Send meg gjerne en PM hvis du er interessert.
Gjest Elfrida Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Lysebu er veldig bra. Det ligger ved Voksenåsen, så det er innenfor Oslos grenser, men det ligger veldig stille og rolig til.
Gjest L@dy i.i Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg har en del jeg kan anbefale via mitt firma hvis du ønsker, det blir da i Østfold. Send meg gjerne en PM hvis du er interessert. Takk for svar alle sammen, jeg skal sjekk opp i disse. Mertethe takk så mye, jeg ser på disse alternativene først, om ikke de faller helt i smak så tar jeg kontakt med deg. :-)
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Losby Gods utenfor Lillestrøm!!!!! Veldig koselig. Dessuten spøker det der...
Gjest itla Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Holmen Fjordhotell er også et alternativ. Kjenner flere som har vært på konferanser der, og de har vært veldig fornøyd med maten. Holmsbu Spa kan vel også være et alternativ, men det ligger et godt stykke utenfor Oslo igjen. (bortimot 2 timer med buss, ca 1 time å kjøre.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå