Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg sluttet med p-piller for ca 3 uker siden og fikk p-pille mens som vanlig. Hvis syklusen min kom i gjenge med en gang kommer mensen over helgen. Men i går kveld fikk jeg en type utflod som jeg aldri kan huske å ha hatt.....den var veldig blank, slimete og i en stor klump. Overhodet ikke lik min "vanlige" litt gulere utflod. Vi hadde oss ca på dag 14 i syklusen (dette er jo bare 9 dager siden)..........kan jeg være gravid? Eller er dette vanlig etter pilleslutt? Håper noen vet da vi er helt ny som prøvere:)
Amused Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Kan det ha vært eggløsningsslim? Likner eggehvite, og er glatt og sleipt, og kommer i forbindelse med eggløsning
Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Kan det ha vært eggløsningsslim? Likner eggehvite, og er glatt og sleipt, og kommer i forbindelse med eggløsning Takk for svar! Men jeg har da et nytt spørsmål. Kan jeg ha eggløsning nå så sent ut i syklusen......er jo over 3 uker siden dag 1......
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Man har jo ikke regelmessig syklus rett etter p pille slutt (noen har vel det da men) så man kan fint få eggløsning så sent. Det med utfloden er også vanlig etter p pille slutt, jeg opplevde det og har hørt om andre også. Noen får veeeldig mye eggløsningsslim første eggløsning etter p pille slutt.
Catgirl Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Husker jeg hadde noe rar utflod etter p pilleslutt. Ble litt skremt, for kan ikke huske å ha det i hele mitt liv... Men tror det var i forbindelse med eggløsning, for fikk mens ca 17 dager etter.
Nurse Betty Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Ja, synes også det kan virke som EL-slim... Og syklusen kan jo være helt umulig å bli klok på sånn rett etter pilleslutt. :klø: Hump ivei!
Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Siden noen her mente at slimet mitt var ett tegn på eggløsning dro jeg på apoteket og kjørte en test. Joda det var riktig det, jeg hadde eggløsning!!! Ble veldig overrasket men også glad:) Så da var det bare å stå på og kanskje håpe på en spire.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå