Badlands Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei! Skal slå til på Charmed-boksen som kostar over tusen kr... og ser ikkje noko info på zailor sine nettsider om toll/kor dei sender frå. Har pleid å bestille hjå DVDstrax og andre liknande før, og dei sender frå Danmark veit eg (sjølv om adressa oppgitt på sidene er norsk). Nokon som veit korleis dette er med Zailor? Er det dumt å bestille noko som kostar meir enn 200 kr der?
Dru Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hvis du leser betingelsene, så står dette: Fraktpriser - Priser Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Prisene på siten er inkludert moms. Portoen er kun kr. 39 pr. ordre, uansett antall varer i ordren eller om den deles opp i flere forsendelser. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. Varene sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger henter du på nærmeste postkontor.
Badlands Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 OK då tek eg sjansen.... Og satsar på at for at det ikkje er noko med bittelita skrift eg ikkje har lest, eller andre "overraskingar" :-)
Dru Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Det tviler jeg sterkt på. Moms er inkludert, så da spiller det ingen rolle hvor de sender fra sånn egentlig. Men de sender fra Norge. Det står også under betingelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå