Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre øredobbehull i hvert øre og går med små enkle dobber i alle sammen. Leste her inne at mange mente det var veldig harry å ha flere dobber pr øre. Og jeg har hatt dette i så mange år nå (fikk det på 90-tallet) at jeg tenkte det kanskje var på tide med et kritisk blikk på "vanen"..

Hva synes dere? Burde jeg begynne å bruke bare det "nederste" hullet? Burde jeg bruke større dobber i det nederste hullet og beholde de små i de to øverste?

Det enkleste er selvfølgelig å la det være som det er, men jeg tror det er lurt å ta ting opp til vurdering av og til så man ikke "stagnerer" og i den sammenhengen er det jo gøy å høre hva andre mener..

Bare å slenge frem det dere mener.. Jeg blir ikke fornærmet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tre øredobbehull i hvert øre og går med små enkle dobber i alle sammen. Leste her inne at mange mente det var veldig harry å ha flere dobber pr øre. Og jeg har hatt dette i så mange år nå (fikk det på 90-tallet) at jeg tenkte det kanskje var på tide med et kritisk blikk på "vanen"..

Hva synes dere? Burde jeg begynne å bruke bare det "nederste" hullet? Burde jeg bruke større dobber i det nederste hullet og beholde de små i de to øverste?

Det enkleste er selvfølgelig å la det være som det er, men jeg tror det er lurt å ta ting opp til vurdering av og til så man ikke "stagnerer" og i den sammenhengen er det jo gøy å høre hva andre mener..

Bare å slenge frem det dere mener.. Jeg blir ikke fornærmet ;)

Jeg syns det ikke er så pent med så mange hull i ørene. Jeg syns det er fint med ett par hull eller to går grensen. Har ønsket meg tre par hull, men nå syns jeg det ikke er så fint. Men når du har det, så har du det. Jeg syns ikke at du skal bare bruke det nederste hullene når du allerede har 3 par hull. Jeg syns det er fint med feks. store pærler i det nederste og små på det øverste. Jeg har selv 2 par hull :) og bruker alltid store øredobber i det nederste og små i det øverste.

Skrevet
Jeg syns det ikke er så pent med så mange hull i ørene.

Men når du har det, så har du det. Jeg syns ikke at du skal bare bruke det nederste hullene når du allerede har 3 par hull.

Er ikke dette en smule selvmotsigende? Du synes ikke det er pent med tre hull i hvert øre, men når man har hatt det en gang så synes du man bør beholde det for alltid??

Skrevet

Jeg har tre hull i det ene øret og to i det andre... Jeg bruker kun de nederste, og det har jeg gjort i flere år. Syns det ser helt fint ut jeg...

Gjest Spiderella
Skrevet

om det er ut eller inn bryr meg ikke. gruelig stygt er det nå i hvertfall.

Skrevet

90-tallet ringte, og ville ha igjen sine ørehull!

Jeg har selv fire hull i hvert øre (tatt i god tro på 80- og 90-tallet) - jeg bruker kun noe i det nederste hullet nå, da jeg mener det er mest moteriktig. Men de andre hullene gror jo ikke igjen, så dersom flere hull i øret plutselig kommer på moten igjen, er jeg klar! :)

Gjest StockDama
Skrevet

På noen funker det faktisk, syns det kommer litt ann på stilen man har.

Skrevet

Jeg har veldig kort hår og bruker ikke andre smykker, så jeg synes det "pynter opp" :)

Ellers har jeg en klassisk, enkel klesstil i kryssningspunktet mellom sporty og feminin.

Skrevet

Jeg synes det funker på meg. Har tre hull i det ene øret og to i det andre. Har laget de øverste selv. Bruker som regel bare de nederste.

Skrevet

Jeg har tre, små sølvringer i venstre øre og tilsvarende ringer i 2 hull i høyre øre.

Jeg syns det er pent med små, tynne ringer eller små, enkle dobber i 2-3 hull i ørene, men alt med måte. :)

Skrevet

:fnise: finnes det noe som IKKE plutselig er harry? kan ikke ha fregner ihvertfall....

jeg har tre hull i høyre, og ett i venstre. bruker enten store i de nederste, og små i de øverste, eller små i alle. synes det er fint, jeg!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har to i ene og et i andre. Jeg bryr meg ikke om det er harry eller ikke og bruker det ekstra som effekt når det passer slik. Vanligst er at jeg bruker de nederste til hverdags mens den ekstra får en mindre utgave eller en dobb i samme utførelse men mindre som de andre til fest.

Skrevet
Er ikke dette en smule selvmotsigende? Du synes ikke det er pent med tre hull i hvert øre, men når man har hatt det en gang så synes du man bør beholde det for alltid??

Jeg vet ikke hva du mente med dette. Men mener du at de andre hullene skal bare gro igjen? nei man må ikke beholde det for alltid, men det jeg mente er at hullene blir der for alltid, de gror aldri helt og hullene kommer til å synes :) er det pent da? det er det samme for meg hva denne personen velger å gjøre, jeg syns ikke tre hull er skikkelig stygt heller, men jeg syns ett eller to er penest :) men det er bare min mening. Egentlig forskjellig hva folk kler.

Skrevet
Jeg vet ikke hva du mente med dette. Men mener du at de andre hullene skal bare gro igjen? nei man må ikke beholde det for alltid, men det jeg mente er at hullene blir der for alltid, de gror aldri helt og hullene kommer til å synes :) er det pent da?

Mine hull synes ikke når jeg ikke har noe i dem. I alle fall ikke med mindre du studere ørene mine veldig nøye på kort avstand. ;)

Jeg synes absolutt det å ikke bruke hull man likevel har til en hver tid er en grei løsning.. :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har også tre hull i det ene øret og to i det andre, tatt etter en innskytelse i friminuttet på ungdomsskolen, i godt følge med andre åtti-talls-effekter jeg gjerne vil slippe å tenke på. :ler:

I mange år har jeg brukt kun de nederste hullene, uten at de andre synes særlig godt. Jeg tror rett og slett de er vokst igjen - og jeg vil ikke teste om jeg kan bruke de heller.

Piercingen i navlen måtte jeg også ta ut da jeg ble gravid - og det er ikke spor av den i dag.

Jeg vil si det avhenger av stilen din ellers, og kan tenke meg mange andre ting som kommer høyere opp på harry-lista enn akkurat dette.

Skrevet
Jeg vil si det avhenger av stilen din ellers, og kan tenke meg mange andre ting som kommer høyere opp på harry-lista enn akkurat dette.

Dette er vel den eneste tingen med min klesstil som "kommer med" på en harry-liste.. ;)

Jeg prøver meg med kun en dobb i hvert øre i dag, så får vi se hva jeg synes om det (må nesten få noen dager på å "venne meg til" denne "versjonen" før jeg klarer å ha sterke formeninger)

Skrevet

Så lenge du føler deg bra med tre hull i ørene så bås i hva andre synes vel!:) Man skaper sin egen stil og skiller seg ut.. istedet for a "matche" moten og se ut alle andre:/

DET er harry synes jeg.

Skrevet

Jeg synes det er fint med litt større, matchende øredobber i det nederste paret med hull, og et par diskré dobber i de andre.

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg, har selv to hull i hvert øre. Bruker noen ganger bare de nederste, men bruker ofte å ha små øredobber i de øverste også.

Skrevet

Jeg har (hatt?) tre hull i hvert øre, men har bare brukt de nederste i mange år.

Syns ikke det er fint med flere dobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...