Eowyn Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #21 Skrevet 24. mars 2003 Eowyn: Når jeg sier at du ikke skal skjære alle over en kam, mener jeg at selv om noen gjester er ute etter å provosere, bør du ikke anta at alle gjester er slik. Det gjør jeg ikke heller.... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #22 Skrevet 24. mars 2003 og jeg er ikke spes glad over all kjeften jeg får heller.. jeg skriver stadig vekk hyggelige hjelpsomme innlegg.. og så får jeg høre i samme tråd at "alle gjester skriver bare dritt"
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #23 Skrevet 24. mars 2003 og jeg er ikke spes glad over all kjeften jeg får heller.. jeg skriver stadig vekk hyggelige hjelpsomme innlegg.. og så får jeg høre i samme tråd at "alle gjester skriver bare dritt" Og hvem har sagt det, at "alle gjester skriver bare dritt"??
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #24 Skrevet 24. mars 2003 Forstår hva du mener Eowyn, og du skjærer ikke alle over en kam som Julienne sier, unødvendige besyldninger! er bare så greit å kunne være her inne som gjest et par ganger før en registrerer seg! Skal straks registrere meg jeg også! :blunke:
Gjest Mzfire Skrevet 24. mars 2003 #25 Skrevet 24. mars 2003 Nå har jeg vært inne og lest på den her så omtalte kor-tråden' date=' og hvis det er så lite som skal til før "dere" reagerer, så kan jeg ikke annet si enn at det ikke er så veldig rart at folk ikke registrerer seg... .[/quote'] Virker ikke som jeg har klart å uttrykke meg riktig eller forstått her. Vi er alle forskjellige og vi reagerer alle ulikt på ting. Du mener at det er så lite. Jeg og andre her mener det motsatte. Alt dreier seg hvordan man subjektivt tar ting. Derfor er det like greit å avslutte hele diskusjonen. Vi blir aldri enige likevel. Men blir for dumt å forsvare gjest her. Likevel får en sile ut de som er seriøse og ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #28 Skrevet 25. mars 2003 Og hvem har sagt det, at "alle gjester skriver bare dritt"?? Anitacath
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #29 Skrevet 25. mars 2003 Ok, vel kanskje hun føler det på den måten,det kan ikke jeg stå for.
Gjest Gjesten Skrevet 25. mars 2003 #30 Skrevet 25. mars 2003 Nå har jeg vært inne og lest på den her så omtalte kor-tråden, og hvis det er så lite som skal til før "dere" reagerer, så kan jeg ikke annet si enn at det ikke er så veldig rart at folk ikke registrerer seg... Er en god del inne og leser - har skrevet noen få innlegg, men vet at man skal passe seg vel for ikke å trampe noen på tærne. Det er ikke enkelt å komme som ny bruker her inne når dere virker som en diger venninnegjeng. Og det vet vi alle damer hvordan det er å komme som ny jente i en gjeng med venninner... say no more.. Gjest sitt innlegg i den tråden det blir referert til var ikke provoserende, den var informativ. Helt enig med Scampi. Har selv vært registrert for en god stund siden, og den gang var det riktig trivelig her inne på KG. Nå er jeg innom som gjest en gang i blandt og LESER innlegg, gidder ikke kommentere noen ting! Synes jeg kjenner igjen tendensene fra min fjortis-datter og hennes venninner. Mange her inne "sutrer" over den minste detalj. "Den sa ditt og den sa datt, og jeg har rett til å føle meg tråkka på, eller forsvare en annen, som helt sikkert burde føle seg tråkka på!" Det blir for dumt for meg i hvert fall, og nå brøt jeg mitt eget prinsipp om å ikke kommentere noen innlegg! Grow up! "sa gjesten"
Gjest sexysadie Skrevet 25. mars 2003 #31 Skrevet 25. mars 2003 Egentlig så lurer jeg litt på om disse gjestene er gjester når d kommer til stykket; d virker som om enkelte av dem har absolutt full kontroll over tidligere tråder og bruker dem for d de er verdt i en ny tråd. D får meg til å spørre om d ofte kan være faste brukere her som benytter anledningen til å kaste litt skitt uten å miste imaget sitt her inne......
Petruska Skrevet 25. mars 2003 #33 Skrevet 25. mars 2003 Hadde bare lyst til å si at når terskelen for hva noen tar seg nær av er SÅ lav, ja da får jeg helt angst! Angst for at jeg skal såre noen uten å mene det! Leste den kor-tråden som var opphav til diskusjonen og kan bare ikke forstå hva som fikk dere til å reagere så kraftig. Vedkommede hadde jo kor som en seriøs interesse og kom med relevant informasjon! Hadde vedkommede gjort narr av den som spurte hadde jeg skjønt det! Jeg forstår ikke hvordan noen kan reagere så sterkt på et saklig svar... Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg plutselig ble redd for at jeg uten å vite det selv kan ha kommet i skade for å såre noen, siden det er så vanskelig å forutsi hva noen tar seg nær av. Det går jo an å ha forståelse for at siden vi alle er forskjellige er det vanskelig å vite hva andre tar seg nær av når man ellers følger vanlig folkeskikk! Hvis ikke er man jo SVÆRT selvrettferdig.
Atmi Skrevet 25. mars 2003 #34 Skrevet 25. mars 2003 Ja der er absolutt mange som blir fornerma av de mest merkelige ting. Som at hvis de kommer med en opplysning og noen andre kommer med en annen - da er jammen h... løst. Blir nesten som å være vitne til en rettsak. Samtidig er jeg enig i at sure oppgulp er helt unødvendige. Trodde slike forum som dette var en hyggelig fritidssyssel og slappe av med. Men det blir jo nesten som en jobb og regne noen ganger.
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #35 Skrevet 25. mars 2003 Vel, dette handlet ikke om kor-tråden da....
Mustang Sally Skrevet 27. mars 2003 #36 Skrevet 27. mars 2003 For min del, synes jeg ikke at kor-tråden var så mye å reagere på. Men ta en titt inne på samliv! F.eks på tråden til Fortvilet/Psykopatisk samboer! Det er en gjest der som er urimelig og fordømmende etter min mening, og som strør om seg med utropstegn og store bokstaver. Har sett dette flere ganger, og også kommentert det. Denne gjesten er det merkelig nok ingen flere som reagerer på!??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå