Eowyn Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Jeg vil bare si det at hvis dere kommer inn her på KG bare for å skrive nedlatende og meningsløse innlegg, så kutt det ut...Det er bare patetisk...Hvis dere er med i diskusjoner som gjest, hvorfor skriver dere ikke da et navn eller lignende? Enda bedre, REGISTRER dere da, er mye mer interessant å diskutere med et "navn" i stedet for "gjest". Det er ganske feigt å komme inn her å slenge masse dritt som gjest må jeg si.... Mange gjester kommer med gode innlegg, men noen kommer også med bare oppgulp.
Gjest Mzfire Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Takk Eowyn, føler at du også blant annet sikter til innlegget mitt som jeg la inn på Hobby blant annet. Jeg må si det er dårlig gjort å skrive sånne innlegg som gjest. Vil gjerne vite hvem jeg har med å gjøre. Er sårende å få sånne innlegg. Ble selv usikker på hvor seriøst jeg skal ta det.
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2003 Ja, siktet til blant annet det. Syns det var utrolig dårlig gjort av den gjesten å komme med en sånn unødvendig kommentar, og skjønner godt at du ble såret av det! Det er så feigt og patetisk å skrive sånt, da bør de heller stå fram med navn så vi vet hvem vi har med å gjøre. Kan vel ikke si annet enn at det er ingen vits i å bry seg om de kommentarene, de er bare ute etter å lage diskusjon. :evil: Men det er så irriterende at noen holder på slik, så derfor ville jeg bare si ifra til de gjestene det gjelder, de vet nok selv hvem jeg mener....
Arwen Skrevet 23. mars 2003 #4 Skrevet 23. mars 2003 Henger meg på her jeg. Er helt enig. Bruk i hvertfall et nick slik at man har litt peiling på hvem man snakker med. Det vil sikkert gjøre livet enklere for mange av gjestene som sikkert blir blandet sammen her også.
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #5 Skrevet 23. mars 2003 Henger meg også på her, og sier meg så enig så enig... Som jeg skrev i innlegget ditt Mzfire, så er jeg DRITTLEI av gjester som kommer inn på seriøse tråder og kommer med sårende, slemme komentarer. Det er HELT unødvendig og jeg blir sinnsykt irritert. Det er ikke minst feigt å komme med slike sterke oppgulp uten å engang skrive ett nick Forstår godt du ble såret jeg Mzfire, men ikke gi deg. Finn deg ett kor du, og syng i vei.. Ikke la noen uvitende idioter stoppe deg og såre deg iallefall.. Vi andre støtter deg!!!!! Bra du startet denne tråden Eowyn, ikke ett minutt for tidelig syntes jeg. Skulle blitt gjort for lenge siden ( men det er det kanskje uten at jeg har fått det med meg....??? )
Gjest Hege Skrevet 23. mars 2003 #6 Skrevet 23. mars 2003 Det er mulig å tipse en moderator om slike ting
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #7 Skrevet 23. mars 2003 Jeg synes dere var flinke til å spore av kor tråden selv, ikke mye bedre enn gjest. Og du Eowyn spekulerer jo i om det er samme gjest som holder på inne på aktuelt, enda dette er i mot reglene. Kanskje gjest ordla seg litt feil, jeg synes dere heller burde være voksne nok til å overse denne ene kommentaren. Gjesten kom jo også med tips om forskjellige kor...
Gjest Mzfire Skrevet 23. mars 2003 #8 Skrevet 23. mars 2003 Ja Julienne denne gjesten kom med linker. Likevel dreier det seg ikke bare om den ene kommentaren. Seriøst var jeg i tvil om dette var et seriøst innlegg eller ikke. Vet av erfaring at noen liker å være uforskammede som anonyme. Hvet du hva Julienne? Jeg spurte kun om en ting og det var følgende: fins det noe kor her i Oslo? Da hadde jeg forventet å få til svar kun noen linker og ferdig med det. Eller hvor de var. Hva f... har symøte-kor med det å gjøre? :evil: Ja vi sporet litt av, klar over det. Min skyld siden jeg begynte, men jeg ble så sjokkert. Som også moderatorene sier her inne. ER LOV Å BRUKE FOLKESKIKK OG HØFLIGHET HER INNE. Jeg har uansett lov til å reagere på hvordan gjesten ordla seg, og jeg er ikke den eneste, så da viser det at det ikke bare er meg som er overfølsom. Du er vel mer tykkhudet da.
Gjest Mzfire Skrevet 23. mars 2003 #9 Skrevet 23. mars 2003 Vil også tilføye at en moderator bare får stenge tråden. Jeg får nok ikke noe svar på den likevel. Får finne det ut selv, ikke noe krise.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #10 Skrevet 23. mars 2003 Ja, men gjest visste jo ikke hvilket kor du kunne tenke deg å synge i. Helt greit at du ikke er interessert i syklubbkor, men hvordan skal gjest vite det? Dersom du hadde sagt mer om hvilken type kor du kunne tenke deg å synge i hadde nok ikke den kommentaren kommet. Det er forsåvidt greit at du reagerer, men at andre brukere skal fortsette tråden med å hetse gjest synes jeg er unødvendig. Og det er også med på å gjøre tråden utrivelig.
Gjest Mzfire Skrevet 23. mars 2003 #11 Skrevet 23. mars 2003 Jeg kan ikke se noe hets her, da syns jeg du overdriver Julienne. Vi har bare reaget på innlegget hennes. Vi har ikke tatt henne for noe på personlige ting. Vi diskuterte hvordan hun ordla seg. Ja skulle hatt skrevet hvilket type kor jeg ville bli med i. Men jeg trodde faktisk det bare var SERIØSE KOR. Har ikke hørt om noe annet. Ellers er det ett fett hvilket kor jeg melder meg inn i. Jeg ville bare vite enkelt og greit om det var KOR i Oslo. :cry: Vil også nevne at jeg også følte at jeg ble tatt useriøst når noen nevner symøte-kor. Var det det jeg søkte hadde jeg skrevet det og markert det som spesielt. Men jeg trodde kor var kor jeg, naiv som jeg er.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #12 Skrevet 23. mars 2003 Jeg kaller det hets når Eowyn sier hun tror gjester er registrerte brukere som skriver dritt anonymt, når hun spekulerer i om dette er samme gjest som pleier å være på aktuelle saker, når hun sier: gjest du er jævlig patetisk, og når hun sier: gjest er sikkert med i et syklubbkor selv.
Gjest Mzfire Skrevet 23. mars 2003 #13 Skrevet 23. mars 2003 Det er forsåvidt greit at du reagerer, men at andre brukere skal fortsette tråden med å hetse gjest synes jeg er unødvendig. Og det er også med på å gjøre tråden utrivelig. Da får du lese tråden en gang til. Jeg har ikke hetset og det har heller ikke Arwen22. Eowyn skrev de ordene du henviste til i ett innlegg. Så skal hele tråden liksom være hets? Nei dette blir for dumt og barnslig . Jeg gir meg med denne diskuteringen her.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #14 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har ikke hetset og det har heller ikke Arwen22. Eowyn skrev de ordene du henviste til i ett innlegg. Så skal hele tråden liksom være hets? Nei dette blir for dumt og barnslig . Jeg gir meg med denne diskuteringen her. Jeg sa ikke at du hadde hetset noen, Arwen22s kommentar: "har aldri ment å gjøre narr av noen andre en gjest her", er nå litt unødvendig da...
anonyma Skrevet 24. mars 2003 #15 Skrevet 24. mars 2003 Som også moderatorene sier her inne. ER LOV Å BRUKE FOLKESKIKK OG HØFLIGHET HER INNE. Jeg har uansett lov til å reagere på hvordan gjesten ordla seg............ Folkeskikk gjelder også andre veien. Det må ikke bli sånn at det er helt greit å slenge ut hva som helst fordi man svarer en gjest. Om du reagerte på måten vedkommende ordla seg så kan du vel si det på en ordentlig måte? Jeg synes deres svar i denne saken ikke vitner om særlig folkeskikk og høflighet.
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2003 Ja, men gjest visste jo ikke hvilket kor du kunne tenke deg å synge i. Helt greit at du ikke er interessert i syklubbkor, men hvordan skal gjest vite det? Dersom du hadde sagt mer om hvilken type kor du kunne tenke deg å synge i hadde nok ikke den kommentaren kommet. Det er forsåvidt greit at du reagerer, men at andre brukere skal fortsette tråden med å hetse gjest synes jeg er unødvendig. Og det er også med på å gjøre tråden utrivelig. For det første, da MzFire skrev at hun kunne tenkt seg til å trene opp stemmen, så tror jeg "gjesten" burde skjønt at et syklubb-kor ikke er stedet for det, da må det et mer seriøst kor til....Nok om det. Vi hetser ikke gjesten, vi sa jo bare i fra om hva vi syns om kommentarene han/hun kom med!!! Hvis det nå er hetsing å si ifra til en person...hmm, da er det mye hetsing her inne! Mange som har skrevet som gjester (uten nick) har ofte kommet med slike usakligheter, nedlatende kommentarer og såret andre brukere. Og når dette dukker opp flere plasser i forumet, så begynner man å lure på om det er samme person som går inn i alle forumene og holder på slikt. At man ikke kan skrive noe seriøst uten at en gjest skal komme med et innlegg for å sverte den som skrev innlegget synes jeg er veldig trist, og syns da at den som skriver sånt børt stå fram med navn eller nick, og stå for det han/hun sier!! Er mange som er tøffe nok til å gjøre det her inne!!! og JA, jeg synes det var patetisk av gjesten å gjemme seg bak et anonymt navn (gjest), og komme med sånne frekke kommentarer. Og jeg VET at noen gjester har skrevet som gjest, bare for å plage andre. Det sa de til meg selv og skrøt av det, men jeg skal ikke si noen navn. Og jeg sa også ifra til dem at jeg synes det var dårlig gjort. Derfor lurer jeg av og til på om det virkelig bare er en gjest som skriver!!!!! Jeg PÅSTÅR ingenting om denne gjesten, da hadde jeg sagt "dette ER gjesten som...bla bla bla...". Jeg syns bare det er forferdelig trist at andre registrerte brukere skal bli hetset med av disse gjestene det gjelder, og bli såret. Det fører lett til at man ikke orker å skrive noen innlegg, bare fordi de skal bli kommentert av gjester som ikke har bedre å gjøre enn å prøve å lage diskusjoner!!! Greit, vi fikk kanskje det kor-temaet til å spore av litt, men nå er det back in track, å kortemaet handler om kor. Men MzFire hadde sin fulle rett til å regare sånn som hun gjorde, det ville jeg også ha gjort. ~Eowyn~
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #17 Skrevet 24. mars 2003 Sikkert samme gjesten som holder på inne på aktuelt....Synes at de som skal komme med usakligheter bør stå fram med navn eller nick, å skrive dritt som gjest er PATETISK!!!Så gjesten, du er j**** patetisk.... Det verste er at jeg tror at de fleste gjestene som skriver, egentlig er registrerte brukere, som bare vil være anonym og skrive sånt som gjesten over her.....Jeg synes i allefall det er veldig dårlig gjort, og ikke minst feigt å gjemme seg bak gjeste-identiteten og slenge slik dritt. Kanskje gjesten selv synger i et sy-klubb kor Ser for meg en gjeng med gamle damer som sitter å baksnakker, sladrer og syr samtidig som de synger noen falske toner. Latterlig kommentar spør du meg. Som sagt jeg synes disse utsagnene dine er litt mer enn å si i fra om hva du syns om gjests kommentarer. Det er greit at noen gjester skriver stygge innlegg med vilje, men du kan ikke skjære alle over en kam. Forøvrig tror jeg at de som synger i syklubbkor får trent stemmen sin, mer enn de som ikke synger i det hele tatt.
Gjest Scampi Skrevet 24. mars 2003 #18 Skrevet 24. mars 2003 Nå har jeg vært inne og lest på den her så omtalte kor-tråden, og hvis det er så lite som skal til før "dere" reagerer, så kan jeg ikke annet si enn at det ikke er så veldig rart at folk ikke registrerer seg... Er en god del inne og leser - har skrevet noen få innlegg, men vet at man skal passe seg vel for ikke å trampe noen på tærne. Det er ikke enkelt å komme som ny bruker her inne når dere virker som en diger venninnegjeng. Og det vet vi alle damer hvordan det er å komme som ny jente i en gjeng med venninner... say no more.. Gjest sitt innlegg i den tråden det blir referert til var ikke provoserende, den var informativ.
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #19 Skrevet 24. mars 2003 Som sagt jeg synes disse utsagnene dine er litt mer enn å si i fra om hva du syns om gjests kommentarer. Det er greit at noen gjester skriver stygge innlegg med vilje, men du kan ikke skjære alle over en kam. Forøvrig tror jeg at de som synger i syklubbkor får trent stemmen sin, mer enn de som ikke synger i det hele tatt. Jaja, det er din mening, og det respekterer jeg. Jeg skrev i innlegget til moderatorene at alle gjester burde skjæres over en kam med tanke på registrering, for man kan jo ikke be to gjester om å registrere seg, og så kan andre la være å registrere seg fordi de skriver gode innlegg...Skjønner du hva jeg mener? Og såvidt jeg kan se i mine egne innlegg, så kan jeg ikke se at jeg har skjært alle over en kam...? Jeg har referert til noen gjester. Men som sagt, jeg sier bare min mening om dette, for jeg synes det er leit at reg.brukere skal bli såret, uten å kunne forsvare seg eller ta opp saken på pm.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #20 Skrevet 24. mars 2003 Eowyn: Når jeg sier at du ikke skal skjære alle over en kam, mener jeg at selv om noen gjester er ute etter å provosere, bør du ikke anta at alle gjester er slik. Men selvfølgelig hvis det blir tvungen registrering så må jo ALLE registere seg, det skjønner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå