Gjest Kardemomme Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei. Skal til laparoskopi i september for å sjekke om jeg har tette eggledere. Har lest litt om det på nettet, i tillegg fikk jeg ganske god forklaring på inngrepet fra gynekologen. Likevel er jeg litt små nervøs både til inngrepet og resulatene. Hadde blitt kjempe glad om noen kunne skrive litt om deres erfaringer. Tok inngrepet lang tid, fikk dere smerter i ettertid?
~Capricorn~ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Du kan jo lese litt i denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231463 Lykke til
Gjest Kardemomme Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk ~Capricorn~ Der var det mye fin info. Tok det mange dager før smertene gikk over?
~Capricorn~ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Hadde en del smerter i skuldrene noen dager ja. Men det ga seg da jeg begynte på jobb. Da fikk jeg bevegd meg en del, så slapp det litt tak sånn etterhvert. Ellers var det vondt å komme borti såret i navlen en stund etterpå. Jeg jobber i butikk, så det er lett for å komme borti en kasse eller noe. Det var ikke noe særlig. Ellers syns jeg det gikk veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå