Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noe som kan fjerne de sorte prikkene på nesen og haka. Er det noen som kan anbefale noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på.

Det som IKKE hjelper er disse stripsene som klistres på.

OG rådet om å rense grundig er meningsløst, for det handler for mange ofte ikke om det. De fleste renser da huden godt morgen og kveld hvis du er over middels interessert i hudpleie...

Skrevet

leirbaserte ansiktsmasker hjelper på forebyggingen, samt basiron som man får kjøpt på apoteket (uttørkende så legger et tykt lag av den før fuktighetskrem og lar den sitte på til den tørker før jeg smører meg med krem. Holder huden min i sjakk i hvert fall.

Skrevet

Jeg har lest en del positivt om grønnleire og jojobaolje (ikke nødvendigvis avhengig av hverandre). Har nettopp investert i dette, så kan ikke si om det hjelper noe enda, men om du søker litt i forumet finner du mange tråder på de to emnene :)

Skrevet
Jeg har lest en del positivt om grønnleire og jojobaolje (ikke nødvendigvis avhengig av hverandre). Har nettopp investert i dette, så kan ikke si om det hjelper noe enda, men om du søker litt i forumet finner du mange tråder på de to emnene :)

Kvar kjøpte du grønnleire? Pris?

Skrevet (endret)
Kvar kjøpte du grønnleire? Pris?

Her kjøpte jeg, den øverste på tube. Koster 140 kroner som du ser, pluss frakt.

Edit: Linken kom bare til forsiden, men om du søker på grønnleire kommer den opp som øverste artikkel :)

Endret av Mediocre
Skrevet

Takk, Mediocre. Trur eg må kjøpa ein slik eg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...