Gå til innhold

cuckold/hotwife

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest en del rundt dette temaet og velger å tro at det meste er fantasi, men finnes det noen blant dere kvinner som kunne tenkt dere et slikt forhold eller er dette bare en fantasi hos noen menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest cuckoldress
Skrevet
Jeg har lest en del rundt dette temaet og velger å tro at det meste er fantasi, men finnes det noen blant dere kvinner som kunne tenkt dere et slikt forhold eller er dette bare en fantasi hos noen menn?

Ja, det finnes kvinner noen kvinner som ønsker dette og det er ingen fantasi selv om flere menn drømmer om dette enn det en skulle tro :-)

Men, det krever ekstremt god kommunikasjon mellom partnerne for at det skal bli vellykket. Og den riktig innstillingen av bull'en.

Det finnes endel varianter av dette temaet (hotwifing/cuckoldress) og de som finner dette interessant kan jo lese litt på nettet.

Jeg kan selv anbefale "Female Domination" av Elise Sutton.

Skrevet
Ja, det finnes kvinner noen kvinner som ønsker dette og det er ingen fantasi selv om flere menn drømmer om dette enn det en skulle tro :-)

Men, det krever ekstremt god kommunikasjon mellom partnerne for at det skal bli vellykket. Og den riktig innstillingen av bull'en.

Det finnes endel varianter av dette temaet (hotwifing/cuckoldress) og de som finner dette interessant kan jo lese litt på nettet.

Jeg kan selv anbefale "Female Domination" av Elise Sutton.

Jeg har forstått at slike kvinner er sjeldne. Kvinner vil jo gjerne finne seg en mann de kan ha sex med og ikke en som foretrekker å se dem ha sex med andre. Jeg har forstått at i en del såkalte cuckold/hotwife-forhold er det i realiteten mannen som presser dette frem og da blir det topping from the bottom som er nokså utbredt i BDSM og det blir jo feil. Er det noen kvinner her på forumet som kunne tenkt seg en cuckold-forhold?

• 3 uker senere...
Gjest Fruen og kreket
Skrevet

For noen av oss er dette langt mer enn fantasi.

Vi har praktisert dette siden før vi giftet oss for 17 år siden.

Hun har hatt en rekke elskere, han må nøye seg med å se på, eller bli nektet å se på, og kun få høre om det etterpå.

Mange vil påstå dette er et rart forhold, men for oss er det slik vi vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...