Gå til innhold

Har hun sex med andre?

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med samboeren på mange måneder. Hun jobber ekstremt mye, drar grytidlig og kommer sent hjem. Da er hun så trøtt at hun går rett i seng. Dersom jeg prøver meg, blir det kun litt kyssing før hun må sove. Det virker ikke som om hun har behov for sex overhodet. En venn av meg sa at hun sikkert har sex på jobben og da ble jeg virkelig bekymret for hun virker ikke som typen til det, men jeg kan ta feil. her må jeg ha råd fra kvinner. Kan hun leve i flere måneder uten sex eller er det som kameraten min tror?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis man jobber ekstremt mye kan det gå hardt ut over sexlysten, så at hun kan leve uten sex i månedsvis tror jeg gjerne. Har du noen andre grunner til å tro at hun er utro?

Det er jo ikke bra å jobbe så mye da, det må jo slite på dere/henne? Har dere snakket sammen om situasjonen?

Gjest Francis Drake
Skrevet

hvorfor skulle hun ikke greie og leve flere måneder uten sex.

sex er tross alt ganske oppskrytt

Skrevet
Jeg har ikke hatt sex med samboeren på mange måneder. Hun jobber ekstremt mye, drar grytidlig og kommer sent hjem. Da er hun så trøtt at hun går rett i seng. Dersom jeg prøver meg, blir det kun litt kyssing før hun må sove. Det virker ikke som om hun har behov for sex overhodet. En venn av meg sa at hun sikkert har sex på jobben og da ble jeg virkelig bekymret for hun virker ikke som typen til det, men jeg kan ta feil. her må jeg ha råd fra kvinner. Kan hun leve i flere måneder uten sex eller er det som kameraten min tror?

Jeg skal love deg at skinnet kan bedra!

En tidligere samboer som jeg hadde, gjore akkurat det jeg i min villeste fantasi ikke trudde hun kunne.

Ikke vær blåøyd!

Skrevet

Jeg mener det kan være et problem hvis dere ikke har hatt sex på flere måneder, men det betyr IKKE at hun er utro.

Ja, hvis hun jobber mye kan det hende hun ikke har overskudd til sex, det er perioder det kan føles som unødvendig å ha sex.

Så jeg synes ikke det er grunn nok til å mene at hun er utro. Men flere måneders tørke uten at dere har snakket sammen om det, synes jeg er merkelig. Ikke spør oss, snakk med henne! Hvordan har hun det? Si at du er frustrert, men ikke kom med utroskapsanklager, det kan ødelegge mye. (Ville likevel vært obs på sånne signaler, for du vet jo aldri. )

Lykke til!

Skrevet

Har lest at jenter som er utro gjerne har mer sex med partneren Så utifra dette har du ingenting å bekymre deg for.

Gutter derimot har mindre sex og snakker mer om fremtiden :klemmer: dersom de er utro. Husker ikke helt hvor jeg leste dette, og det gjelder nok ikke alle.

Skrevet
Har lest at jenter som er utro gjerne har mer sex med partneren Så utifra dette har du ingenting å bekymre deg for.

Gutter derimot har mindre sex og snakker mer om fremtiden :klemmer: dersom de er utro. Husker ikke helt hvor jeg leste dette, og det gjelder nok ikke alle.

Ganske logisk egentlig!

Hvis de enda gir litt hjemme så må de ha mere sex

Skrevet

Du vet svaret selv, du søker bare bekreftelse for dine bange anelser her...

Du har to valg, ligge i forkant ved skilmisse deling o.l, slik du kan kaste henne ut når tiden er moden.

Eller skaffe deg en elskerinne.

Skrevet

Ehm. Jeg tror kvinner kan leve ganske lenge uten sex. Føler selv at jeg aldri har lyst automatisk av meg selv lengre. Mulig det er p pillenes skyld?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Mange kvinner som er overarbeidet eller stresset mister sexlysten for lange tider. Kameraten din prater tull. Følelsene hennes kan også være i en downperiode, men det betyr ikke at hun holder på med en annen.

Skrevet

Ingen her kan svare deg på dette. Snakk med henne om det, uten å mase (mangelen på sex, ikke at du lurer på om hun puler rundt).

Skrevet

Kvinner kan gå uten sex i måneder og år.

Det er menn som må ha sex. Det er derfor det finnes så mye prostitusjon i verden, også i Norge.

Skrevet

Det er menn som må ha sex. Det er derfor det finnes så mye prostitusjon i verden, også i Norge.

Du er klar over at kvinner liker sex like godt som menn.

Og en ting til. Det er like mange menn som kvinner som kan greie og leve i sølibat.

Jeg hater og måtte si det. Men det at menn må ha sex helle tiden det er en myte.

det er ikke alle kvinner som blir tvunget inn i prostitusjon. Noen gjør det frivillig. Du må også huske at det finnes mannlige horer som kvinner bruker....

men jeg antar at du er kvinne og dum nok til og tro på myten av menn er sex avhenige

Skrevet

Og en ting til. Det er like mange menn som kvinner som kan greie og leve i sølibat.

Jeg hater og måtte si det. Men det at menn må ha sex helle tiden det er en myte.

det er ikke alle kvinner som blir tvunget inn i prostitusjon. Noen gjør det frivillig. Du må også huske at det finnes mannlige horer som kvinner bruker....

men jeg antar at du er kvinne og dum nok til og tro på myten av menn er sex avhenige

Hvis du tror på den myten, er det vel du som er tett i pappen..

Skrevet

Det å ha altfor mye å gjøre jobbmessig, alltid være sliten og alltid ha krav hengende over seg, kan helt klart få noen til å miste sexlysten og behovet ja!

ikke alle har ett kjempebehov i utgangspunktet, være seg menn eller kvinner (uansett hva kompisen din sier, ikke alle er som ham og deg), og ekstra stress eller slitenhet, vil kunne fjerne enda mer av dette behovet.

Om hun er utro eller ikke vet vel ingen av oss, men har du noen andre ting som viser til det? bortsett fra at du og kompisen ikke tror det går an å ikke ha sex uten å være utro?

du vet hva hun jobber med, er det logisk at det er så mye overtid og så mye mas på en slik type jobb?

Hvordan var hun før, er dette en stor endring fra hvordan sexlysten hennes var før?

snakke med henne? om jobbingen altså, og mangelen på sex, IKKE på utroskapstanken, om du ikke har andre ting som får deg til å tro dette.

Skrevet
Hvis du tror på den myten, er det vel du som er tett i pappen..

:skratte:

Skrevet

Jepp, menn har mer testosteron. Vi er litt forskjellige akkurat der. Og stress kan minke sexlyst enda mer.

Skrevet

Menn trenger ikke være avhengig av sex. Men tror de av naturen har litt større sex drift enn kvinner....Etter min erfaring og mange andres erfaring.

Skrevet

Naturen vil ha forplantning, og gir derfor unge menn voldsom sexdrift.

Det er klart at kvinner også har sterke drifter, men menns sexdrift er - i motsetning til kvinner - egentlig helt uavhengig av livssituasjon, stressnivå, søvnkvalitet, bekymringer, stemninger livsfaser osv. En mann må ha jevnlig utløsning, ellers blir det fysisk og psykisk ubehagelig for ham. Det er naturens måte å sørge for at han skal forplante seg.

Kvinner kan "slå av" bryteren i langt større grad.

Gjest Francis Drake
Skrevet

jeg kan fint gå både måneder og år uten sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...