Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Er det bare meg som ikke har analsex!??? Jeg har vært sammen med typen noen år nå, men det har aldri falt meg inn å ha analsex.'Kunne aldri tenke meg å ha noe opp i rompa. Forbinder ikke sex med rompa. Rompa er bare til bæsj og ikke en deilig penis. Hva er det som gjør at dere har analsex???? Og hvordan kan det være godt???? Nysgjerrigpetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 >Er det bare meg som ikke har analsex!??? Nei, jeg mener å lest at ca 30% har forsøkt analsex. Men siden analsex er veldig trendy akkuart nå er det lett å få inntykk av at "alle" har det. >Hva er det som gjør at dere har analsex???? Da jeg var rundt 18-20 var analsex helt utenkelig. Etterhvert som jeg ble voksnere og fikk mer erfaring ble jeg mer og mer fristet av tanken på å prøve dette. Jeg tente på det "forbudte" samt at tanken på at kjæresten må stole 100% på meg for å gjøre dette. Samtidig ble det sagt at rompa var trang og at dette skulle være ekstra deilig. >Og hvordan kan det være godt???? Nå er jeg 32 år og det er ca 10 år første gang jeg hadde analsex. Jeg synes det fortsatt er veldig opphissende: først hisse opp min elskede med å fingre henne forsikte i rompehullet, så smøre inn k##en med glidekrem og deretter føre den sakte, men sikkert helt inn i rompen hennes. Det er deilig når det går for henne og det er deilig å sprute i rompen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Analsex er ikke på langt nær så utbredt som man kan få inntrykk av, det er bare det at de som liker det, skriker så forbannet høyt i debatten. Men jeg er enig med deg, rompehullet forbinder jeg overhodet ikke med sex. Jenter har jo noen vidunderlige "innretninger" som heter skjede og munn, jeg skammer meg nesten på vegne av alle de mennene som pusher jentene sine til å tro at ALLE driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Takk maverick! Jeg begynte faktisk å lure på om det var jeg som var gal her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Hei igjen "anonym"! Moro å få litt støtte for mitt syn, det er gjerne slik at man får masse "juling" på slike diskusjonssider, hvis man drister seg til å ta avstand fra analsex. Spesielt fra "analelskende" menn, de blir veldig provosert av at en mann "forråder" deres kamp for at endetarmen skal inkluderes som en naturlig del av sexlivet... *ler* Det virker dessuten som de helt unge guttene, også har blitt "hekta" på denne greia, det kan ikke være lett å være purung jente, hvor det fra guttene gis inntrykk av at analsex er minstekravet som forlanges av deres sexliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Det at enkeltpersoner tar avstand fra analsex har vel ikke blitt kritisert har det vel? Men det at de som ikke har analsex, aldri har hatt og aldri kommer til å ha, skal fortelle oss som liker dette, hvor ufyselige vi er og hvor urenslige vi er etc etc, DA kan man regne med å få høre det fra oss som faktisk vet både hvordan det føles og hvor renslig/urenslig det er! Har ingen problemer med at andre ikke har det, så hvorfor skal dere som ikke ha det ha problemer med at jeg har det og liker det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Hei aline. Det som første anonym her oppe mente var vel at hun ikke kunne skjønne hva som var deilig med analsex. Og jeg må nok si meg enig i det. Kan ikke du aline fortelle meg akkurat hva som er godt med at pi##en lukter bæsj når man er ferdig???? For det klarer jeg ikke å innbille meg en gang. Greit nok at det kanskje kan være trangt i endetarmsåpningen, men alikevell da. Jeg skjønner ikke at det går ann å knytte sex og glede/opphisselse opp mot endetarmen!!!!!!! Så kom med noe konstruktivt da aline!!!!! Gutt, 27(som ALDRIG kunne tenke seg å dytte k####en opp i rompa til kjæresten sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. april 2002 #8 Del Skrevet 3. april 2002 Til anonym gutt 27: Du har et "friskt" språk , og jeg må si at jeg tar av meg hatten for, og slutter meg til, budskapet i svaret ditt. Mitt inntrykk er at det er veldig få menn som oss to, dvs menn som ikke skjønner vitsen med, og gleden av, endetarmssex, og som er villig til å markere det! Kvinner er vidunderlige skapninger, men rævhølet skal de få ha i fred for meg.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2002 #9 Del Skrevet 3. april 2002 Dere om det, men hva har dere med å blande dere borti og tillegge uriktige fakta til et tema dere overhode ikke kjenner? Det kommer ikke avføring på p*ikken din etter at du har hatt analsex, vi går vanligvis ikke rundt med endetarmen full av avføring! (jeg gjør det ihvertfall ikke) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #10 Del Skrevet 3. april 2002 Maverick Ja, det er ikke så mange av oss som står for det at analsex er noe DRITT! (bokstavelig talt ) Og jeg har ennå til gode å få en godt og konstruktivt svar på hvorfor det er deilig. Når jeg stiller folk tilveggs med mine spørsmål får jeg bare til svar at "alle er forskjellige" !!! Ja, bevares, men kan ikke noen snart fortelle meg hva som er deilig med det!!!!!?? Gutt-27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Men aline, kan du ikke være så snill å opplyse oss uvitende da !! *ler* Når du føler så sterkt for at analsex er deilig, kan du ikke si hva som gjør det deilig?? Eller er egentlig analsex et tabuområde fortsatt?? Gutt-27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. april 2002 #12 Del Skrevet 3. april 2002 La meg føye til, at de erogene sonene som visstnok skal finnes i endetarmen, i hvertfall ikke er tilstede hos undertegnede... (joda, kvinner og undertegnede har forgjeves forsøkt å finne de);-) Har jeg en kroppslig defekt, kanskje? *gliser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #13 Del Skrevet 3. april 2002 Men Maverick........vi har vel nok av andre erogene soner!!! De i endetarmen kan få være i fred. Men må si at jeg aldri har fått noen deilige følelser av å drite!! Nei, nå ble jeg vel usakelig nå. *ler* Gutt-27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 3. april 2002 #14 Del Skrevet 3. april 2002 det blir vel like vanskelig å forklare hva man liker med analsex, som å forklare at man liker fisk bedre enn kjøtt.. finn heller på noe annet å gjøre i senga hvis dere ikke synes det er godt... dette blir jo en slags privatsak? stalltips:det er også en fordel å være SKIKKELIG opphisset, og ikke bare litt anpusten når man stimulerer analen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 3. april 2002 #15 Del Skrevet 3. april 2002 Hvorfor anal-sex er så deilig? Kan selvfølgelig ikke svare for andre enn meg selv, men rompa er noe av det mest følsomme og erogene på min kropp. Der sitter en MASSE nerve-ender rundt åpningen og eg blir glo-varm i hele kroppen, når p****n glir inn i meg. Har egentlig veldig lite med tabu å gjøre, er bare utrolig gott.Ut over det, så er det og litt kjekt å kunne variere litt, med hvilken åpning man bruker Håper at dette var konstruktivt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galadriel Skrevet 3. april 2002 #16 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har prøvd analsex flere ganger - uten å oppleve noen form for vidunderlige spasmer - uansett glidemiddel, god tid og you name it...jeg likte det rett og slett ikke! Typen derimot var i himmelen fordi det var så sitat: "deilig og trangt og det strammet så godt og og og" Nesten så man lurer på om den andre åpningen har gått ut på dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. april 2002 #17 Del Skrevet 3. april 2002 Godt sagt, galadriel! Det er en voldsom fokus på endetarmen som "sexverktøy" for tida, jeg syns nesten dette hysteriet er litt trist jeg... spesielt på vegne av de helt unge, som er som deg og meg, og mangler disse "fantastiske" rompefølelsene *ler*, men hvor omgivelsene liksom krever at man SKAL ha de... for å være såkalt seksuelt komplett... men de får nå styre på, disse folka, det verste er at de ser ikke det komiske i denne aktiviteten, slik vi andre gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2002 #18 Del Skrevet 3. april 2002 Fatter ikke hvorfor dere skal drive å rote i gårdagens mat for,har deres menn så små k##er at fi### deres blir for romslig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 3. april 2002 #19 Del Skrevet 3. april 2002 Ja.. Kanseje sexysadie. men det har jo litt å si hvordan jenta er også da Jaja, nei det er jo INGEn roting i gårdagens mat!!!! Hvorfor sååå mye fokus på hva ANDre gjør, når du har nok med deg selv? Bare å si nei!!? makan 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 3. april 2002 #20 Del Skrevet 3. april 2002 Ja.. Kanseje sexysadie. men det har jo litt å si hvordan jenta er også da Jaja, nei det er jo INGEn roting i gårdagens mat!!!! Hvorfor sååå mye fokus på hva ANDre gjør, når du har nok med deg selv? Bare å si nei!!? makan 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg