momo Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Noen her som har bestilt fra duoboots? Hvordan er str? Og hvor lang tid tok det før støvlettene kom? Er litt i tvil om hvilken str jeg skal bestille, jeg er 42 cm rundt leggen nå, men jeg slanker meg og skal ned en 15 kg til så veier jeg det samme som i fjor og da var leggene mine 38 cm. Hadde egentlig tenkt og bestille 41 rundt leggen da, men de støvlettene jeg vil ha får man bare i 40 eller 42. Hvilke ville dere bestilt da? Tenker jo det at skal jeg først kjøpe så dyre støvletter, det blir jo over 2000 kr med frakt og toll så må de jo også passe etter jeg har slanket meg ferdig og str 42 blir vel kanskje litt store da? Og 40 tar det vel ikke så lang tid før passer. Tar vel noen uker før de kommer og. Veldig taknemlig for alle svar!
Quirky Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg ville kjøpt i den minste størrelsen. Så har du motivasjon til å slanke deg også.
momo Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Tusen takk for svar! Bestilte de som var str 40, så nå får jeg være flink til og gå ned i vekt. Når jeg betalte kom det opp at de blir levert på døren innen 48 timer. Blir de det? Og kommer de på dagen eller ettermidagen, og ringer de først?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg har kjøpt støvletter fra duoboots men fra den norske siden. Da sørger de for fortolling osv og jeg tror jeg hentet den på postkassen. For et par år siden så bestilte jeg via uk siden og da fikk jeg de levert på døren. Posten ringer og sjekker om man er hjemme før de leverer.
momo Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Takk for svar, da får jeg bare vente i spenning og se hva som skjer da.
Gjest antigartner Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg har kjøpt støvletter fra duoboots men fra den norske siden. Da sørger de for fortolling osv og jeg tror jeg hentet den på postkassen. For et par år siden så bestilte jeg via uk siden og da fikk jeg de levert på døren. Posten ringer og sjekker om man er hjemme før de leverer. Oj, finnes siden på norsk også? Det visste jeg ikke. HAr den danske siden inne på favoritter på nettleseren min. Har ikke bestilt noe derfra ennå, pga toll/moms. Den norske siden er herved lagt til i nettleseren! Takk for tipset.
Eføy Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Hvor mye blir egentlig utgiftene på å få disse støvlettene tilsendt? Med frakt, fortolling osv? Eller slipper man toll når man handler på den norske siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå