Gå til innhold

Invitasjonskort

Gjest Gjest_trine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Hvor tidlig kan man sende ut invitasjons kort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på når på året dere skal gifte dere. Skal dere gifte dere midt i fellesferien, ville jeg sendt ut invitasjonene 3-4 måneder før, gjerne før det igjen også, så kan folk planlegge ferien sin deretter. Ellers holder det med 2 måneder, sies det. Vi gifter oss i slutten av september, og sendte ut invitasjonene i begynnelsen av juni. Altså fikk våre familier og venner nesten 4 måneder på seg. Men jeg har slektninger i utlandet, og da kan det også lønne seg å være tidlig ute.

Skrevet

Vi gifter oss 21. juni og jeg vurderer å sende ut i midten av januar, altså fem måneder før. Siden det er ferietid er jeg redd folk skal bestille turer og være bortreist (selv om de fleste har fått med seg at det blir bryllup)

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Har også vurdert å sende ut invitasjonene i januar, er tidlig, men på samme tid så gifter vi oss i felles ferien, så det er ok å gi beskjed i god tid. Har gitt beskjed til mange om at de blir bedt

Skrevet

Jeg ahr også tenkt å sende ut invitasjoner ca 5 mnd før, kanskje enda tidligere. Vi gifter oss på et sted som krever overnatting til alle, så jeg må vite i god tid hvor mange vi blir, slik at vi kan bestille overnatting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...