Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #1 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg bare lurer på om det er noen her som er med i Trondheim Røde Kors Hjelpekorps? I så fall, hvordan er miljøet og opplegget? Møter, vakter, osv... -Bentebent- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Hjelpekors er KJEMPESPENNENDE! Jeg var aktivt medlem i vefsn.. Ikke tr.heim, men det er samme opplegget. Du lærer mye og får sjangsen til å ta masse spennende kurs og redde liv. Masse frisk luft og mange spennende konserter man får være vakt på! ANBEFALES på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg vet det. Har vært med i hjelpekorpset på Mo siden 97. Var med i Narvik i fjor. Har nå bodd i Trondheim siden august, og har litt lyst å begynne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Høhø.. Kanskje jeg har treft deg da;) Mo har like godt miljø som vefsn.. Kjempekjekke folk! *savner hk-et* Vil ikke begynne i Oslo... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja det kan nok hende. Jeg var i alle fall kjempe aktiv. Og savner miljøet på mo kjempe mye. Var som sagt med i Narvik i fjord, men syntes ikke miljøet var like bra nei. Jeg var depot leder og med i styret. Har vært på mange område øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå