Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #1 Skrevet 23. mars 2003 Jeg bare lurer på om det er noen her som er med i Trondheim Røde Kors Hjelpekorps? I så fall, hvordan er miljøet og opplegget? Møter, vakter, osv... -Bentebent-
jordbær Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Hjelpekors er KJEMPESPENNENDE! Jeg var aktivt medlem i vefsn.. Ikke tr.heim, men det er samme opplegget. Du lærer mye og får sjangsen til å ta masse spennende kurs og redde liv. Masse frisk luft og mange spennende konserter man får være vakt på! ANBEFALES på det sterkeste!
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2003 Jeg vet det. Har vært med i hjelpekorpset på Mo siden 97. Var med i Narvik i fjor. Har nå bodd i Trondheim siden august, og har litt lyst å begynne her.
jordbær Skrevet 23. mars 2003 #4 Skrevet 23. mars 2003 Høhø.. Kanskje jeg har treft deg da;) Mo har like godt miljø som vefsn.. Kjempekjekke folk! *savner hk-et* Vil ikke begynne i Oslo... :-?
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2003 Ja det kan nok hende. Jeg var i alle fall kjempe aktiv. Og savner miljøet på mo kjempe mye. Var som sagt med i Narvik i fjord, men syntes ikke miljøet var like bra nei. Jeg var depot leder og med i styret. Har vært på mange område øvelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå