Gjest Gjest_Eirin_* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg har et skikkelig ekkelt problem; jeg har skikkelige spruteorgasmer! Når jeg kommer til klimaks, er det så intenst at jeg ikke greier å røre meg. Total avslapning. Faktisk så mye av det gode, at jeg mister kontrollen over blæra. Det kommer støtvis sammen med orgasmen. Ligger jeg på rygg, kan strålen gå 30 cm bortover. Hele blæra tømmes, så hvis jeg glemmer å gå på do føst, blir det vått i ektesengen. Mannen min sier jeg er søt og sexy, men jeg føler meg som en idiot. Selv om jeg tisser før vi går i gang, er det alltid en skvett igjen, særlig hvis vi drikker en del.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg har et skikkelig ekkelt problem; jeg har skikkelige spruteorgasmer! Når jeg kommer til klimaks, er det så intenst at jeg ikke greier å røre meg. Total avslapning. Faktisk så mye av det gode, at jeg mister kontrollen over blæra. Det kommer støtvis sammen med orgasmen. Ligger jeg på rygg, kan strålen gå 30 cm bortover. Hele blæra tømmes, så hvis jeg glemmer å gå på do føst, blir det vått i ektesengen. Mannen min sier jeg er søt og sexy, men jeg føler meg som en idiot. Selv om jeg tisser før vi går i gang, er det alltid en skvett igjen, særlig hvis vi drikker en del. Les til øynene og blir våte ;o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå