Gå til innhold

Inkontinent orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Eirin_*
Skrevet

Jeg har et skikkelig ekkelt problem; jeg har skikkelige spruteorgasmer!

Når jeg kommer til klimaks, er det så intenst at jeg ikke greier å røre meg. Total avslapning. Faktisk så mye av det gode, at jeg mister kontrollen over blæra. Det kommer støtvis sammen med orgasmen. Ligger jeg på rygg, kan strålen gå 30 cm bortover. Hele blæra tømmes, så hvis jeg glemmer å gå på do føst, blir det vått i ektesengen.

Mannen min sier jeg er søt og sexy, men jeg føler meg som en idiot. Selv om jeg tisser før vi går i gang, er det alltid en skvett igjen, særlig hvis vi drikker en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et skikkelig ekkelt problem; jeg har skikkelige spruteorgasmer!

Når jeg kommer til klimaks, er det så intenst at jeg ikke greier å røre meg. Total avslapning. Faktisk så mye av det gode, at jeg mister kontrollen over blæra. Det kommer støtvis sammen med orgasmen. Ligger jeg på rygg, kan strålen gå 30 cm bortover. Hele blæra tømmes, så hvis jeg glemmer å gå på do føst, blir det vått i ektesengen.

Mannen min sier jeg er søt og sexy, men jeg føler meg som en idiot. Selv om jeg tisser før vi går i gang, er det alltid en skvett igjen, særlig hvis vi drikker en del.

Les til øynene og blir våte ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...