Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest black adder
Skrevet

Har vært litt av og på med en fyr i noen måneder nå .

Det ble slutt en gang (jeg gjorde det slutt), og vi har snakket om å treffes igjen nå , men han virker liksom ikke så gira ...

Får av og til følelsen av at han holder meg på gress ..

Han vil ikke avtale konkret når vi skal treffes , men han virket veldig interessert i det helt i begynnelsen etter at vi ble enige om å begynne å treffes igjen .

Noen som har opplevd noe liknende eller har noen fantastiske tips å komme med ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Har vært litt av og på med en fyr i noen måneder nå .

Det ble slutt en gang (jeg gjorde det slutt), og vi har snakket om å treffes igjen nå , men han virker liksom ikke så gira ...

Får av og til følelsen av at han holder meg på gress ..

Han vil ikke avtale konkret når vi skal treffes , men han virket veldig interessert i det helt i begynnelsen etter at vi ble enige om å begynne å treffes igjen .

Noen som har opplevd noe liknende eller har noen fantastiske tips å komme med ?

Kanskje han bare er redd for at du ikke mener det? Siden du gjorde det slutt en gang før? Han vil ikke bli såret en gang til?

Skrevet

hvorfor spørre om det her? spør han rett ut da! da får du fort vite hvor landet ligger, menn er dårlige løgnere.

Gjest Spiderella
Skrevet

La henne få spørre her da, gjest. Du kan fint hoppe over tråden å gå til neste?

Skrevet

Han har nok helt sikkert følelser for deg, og er vel litt usikker foreløpig men kansje du har følelsen av at han holder deg på gress nettopp fordi han ikke ønsker å binde seg enda og fordi han ikke ønsker å gi slipp på deg.. Hvem vet??

Kansje du skulle spørre han?

Skrevet

Vi kan ikke vite hva denne fyren tenker, det blir bare synsinger, men du må i hvertfall gi en forklaring på hvorfor du gjorde det slutt, og at det nå vil holde lenge. Er han da fortsatt nølende, så s det en gang til med mer trykk.

Hvorfor er du ikke så gira nå da? kan du spørre.

Gjest black adder
Skrevet

Jeg spurte ham igjen om det var noe poeng i å det hele tatt snakke om å treffes igjen (det var da jeg syntes at han begynte å bli vel laidback) , men han unngikk hele spørsmålet og sa vi måtte avtale det nærmere etter at han hadde kommet hjem fra ferie .

Pisspreik for jeg vil helst utsette avgjørelsen om å treffes , helt til det gror mose på meg , eller?

Skrevet

ærlig talt, jeg tror ikke han er interessert nok, hadde han vært det, hadde han sagt ja til å treffes, jeg foreslår at du glemmer hele fyren, og sier hasta la vista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...