Lynzie Skrevet 20. august 2007 #1 Del Skrevet 20. august 2007 Noen her som har hørt om eller har erfaringer med Club Greece? (www.rci.com) Har funnet noe info på nettet, men om noen vet noe om dette så tar jeg imot all info med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 21. august 2007 #2 Del Skrevet 21. august 2007 Hørt om, men har ikke erfaring med og skal heller aldri få det! Det er et timeshare-firma med timeshare-firma-metoder og forbrukerrådet har iallfall hørt om det. Spør Google etter norske treff og les. Her er et eksempel og artikkelen inneholder linker til mer, ser det ut til. http://www.aftenposten.no/reise/article1441299.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynzie Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2007 Hørt om, men har ikke erfaring med og skal heller aldri få det! Det er et timeshare-firma med timeshare-firma-metoder og forbrukerrådet har iallfall hørt om det. Spør Google etter norske treff og les. Her er et eksempel og artikkelen inneholder linker til mer, ser det ut til. http://www.aftenposten.no/reise/article1441299.ece Takk for link, men har lest den fra før. har søkt på Google fra før av, men fant heller lite informasjon. Om noen her inne har erfaringer med denne ferieklubben så tar jeg gjerne i mot opplysninger. Jeg vet det finnes seriøse ferieklubber på lik linje med useriøse, dermed håper jeg noen vet noe om denne klubben. Timeshare er dritt, det er jeg fullt kalr over, men denne klubben driver ikke kun med dette, det vet jeg. Jeg vet også at det jobber nordmenn der på hovedkontoret så vel som svensker og dansker, de annonserte senest i vår etter arbeidskraft fra bla a Harstad. Så, noen som har vært borti Club Greece på en eller annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eva-lena Skrevet 22. juli 2008 #4 Del Skrevet 22. juli 2008 Hejsan! jag och min familj har varit medlemmar i club greece i sex ar och anvant oss utav R.C.I. Vi har bland annat varit pa sheraton i florida, Kruger parken i sydafrika, och sjalvklart varan favorit resort pa kreta. Jag haller med om att de har en agressiv marknadsforing, men vi har inte angrat oss en sekund pa att vi blev medlemmar. Tyvarr sa skrivs det bara en massa negativt i tidningarna idag men det ar ju det som salger bast eller hur. Hoppas att era erfaringar med Club Greece blir lika bra som det har varit for oss dessa sex ar. Mvh familjen Eriksson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. juli 2008 #5 Del Skrevet 22. juli 2008 Anbefaler deg å ringe til Forbruker Eurpopa (underavdeling av Forbrukerrådet). De som jobber der har vært mye borti både timeshare og ferieklubber og kan rådgi deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljebergen Skrevet 6. september 2009 #6 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg må si meg enig med det tidligere innlegget om en flott ferie. Vi har nettopp kommet hjem fra Village Heights med Club Greece og det var rett og slett fantastisk. Vi var litt nervøse før vi dro fordi vi hadde lest så mye negativt på nettet, men det er bare tull. Det folk reagerer på er jo reklame-metoden deres, og det kan jeg forstå. Men selve produktet er det INGENTING feil med. Vi var på en flott tur, hadde en kjempehyggelig reiseguide(representant) som viste oss rundt når vi ba om tips, hjalp oss å bekrefte flyreise hjem etc etc. Vi bestemte oss mot slutten for å bli fullverdige medlemmer, vi hadde kun prøve-medlemsskap når vi dro ned. Vi er glade for å ha blitt medlemmer og synes det er rimelig til en slik luksus. Vi skal dra mye med familie og venner og det blir en bra pris! Prøv det ut før du begynner å rote med forbrukerrådet etc.. vi kan anbefale club greece! Og de holder seg forresten godt oppdatert på hva som skrives på nettet, så hei til Margrethe, vår representant, som sikkert leser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå