Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest juni-juli
Skrevet

Om du er kvinne (singel) og treffer en gift mann, og dere har en affære eller kanskje etabelerer et varig forhold. Hvem betror du deg til? Holder du det helt for deg selv? Hvor lett er det å la være å snakke med noen? Hvor lette er det å møtes i all hemlighet? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forteller alt til min dame, hun betyr ale for meg og er hele verden for meg.

Gjest Mann 42
Skrevet
Jeg forteller alt til min dame, hun betyr ale for meg og er hele verden for meg.

Jøss, jeg må bli bruker. Noen har nappet nicket mitt. Det ville jeg aldri trodd.

Skrevet

Et hemmelig forhold er ikke hemmelig hvis du betror deg til no'n ;)

Skrevet (endret)
Et hemmelig forhold er ikke hemmelig hvis du betror deg til no'n ;)

Åh nei, nå har du ødelagt hele mora for trådstarter. :ler:

Endret av Pax
Skrevet
Åh nei, nå har du ødelagt hele mora for trådstarter. :ler:

:lur::ler:

Kanskje ikke svaret hun var ute etter ?!

Gjest juni-juli
Skrevet
:lur::ler:

Kanskje ikke svaret hun var ute etter ?!

Hvem betror seg til en god venninne eller venn - vil gjerne høre. Er ønske om hemmelighold vanlig og rimelig i et forhold?

Skrevet
Hvem betror seg til en god venninne eller venn - vil gjerne høre. Er ønske om hemmelighold vanlig og rimelig i et forhold?

Må ha noen hemligheter selvsagt, ikke i denne sammenheng nødvendigvis. Å skulle blottlegge seg for alt uansett syns jeg er helt unaturlig.

Gjest StockDama
Skrevet

Driver ts å sjekke sannsynligheten for at elskerinna skal røpe det til noen?

Noen forteller, noen ikke....det er den sjangsen man tar om man innleder et "hemmelig" forhold (som oftest ikke er så hemmelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...