Gjest juni-juli Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Om du er kvinne (singel) og treffer en gift mann, og dere har en affære eller kanskje etabelerer et varig forhold. Hvem betror du deg til? Holder du det helt for deg selv? Hvor lett er det å la være å snakke med noen? Hvor lette er det å møtes i all hemlighet? Noen som har erfaring?
Gjest mann42 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg forteller alt til min dame, hun betyr ale for meg og er hele verden for meg.
Gjest Mann 42 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg forteller alt til min dame, hun betyr ale for meg og er hele verden for meg. Jøss, jeg må bli bruker. Noen har nappet nicket mitt. Det ville jeg aldri trodd.
caso Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Et hemmelig forhold er ikke hemmelig hvis du betror deg til no'n
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 (endret) Et hemmelig forhold er ikke hemmelig hvis du betror deg til no'n Åh nei, nå har du ødelagt hele mora for trådstarter. Endret 20. august 2007 av Pax
caso Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Åh nei, nå har du ødelagt hele mora for trådstarter. Kanskje ikke svaret hun var ute etter ?!
Gjest juni-juli Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Kanskje ikke svaret hun var ute etter ?! Hvem betror seg til en god venninne eller venn - vil gjerne høre. Er ønske om hemmelighold vanlig og rimelig i et forhold?
caso Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hvem betror seg til en god venninne eller venn - vil gjerne høre. Er ønske om hemmelighold vanlig og rimelig i et forhold? Må ha noen hemligheter selvsagt, ikke i denne sammenheng nødvendigvis. Å skulle blottlegge seg for alt uansett syns jeg er helt unaturlig.
Gjest StockDama Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Driver ts å sjekke sannsynligheten for at elskerinna skal røpe det til noen? Noen forteller, noen ikke....det er den sjangsen man tar om man innleder et "hemmelig" forhold (som oftest ikke er så hemmelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå