Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #1 Del Skrevet 23. mars 2003 I mine år som mor har jeg som mange andre brukt "babysitter" når barnet sover. Da jeg har soverommet separat fra vårt og i andre etage, har jeg ofte "glemt" å slå den av etter natten eller når barna dupper. Veldig ofte når den står på, slår det inn flere babysittere fra nabolaget. Jeg hører ofte både barna leker og mor snakker i bakgrunnen. Ofte kan jeg høre samtaler mellom barn og foreldre. Jeg ha ved en annledning opplevd noe som kunne ligne på at mor og far har en hyrdestund. Ved slike annledniger slår jeg av babysitteren, ikke bare for samtalene men også pga. kraftig skurring. Så jeg vil bare si til alle dere som har barn, og ikke ønsker at naboen skal høre hva dere driver med. SLÅ AV BABYSITTEREN!!!!! Er det flere enn meg som har opplevd dette, eller er min babysitter unik? Jeg må få si at jeg er ingen "lytter", men det kan være mange andre som er det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja jeg hadde en slik, slo den av. Ble lei av å høre skriking. Mitt barn lå jo og sov. Det slår så lett igjennom fra naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 lol!! hEHEHEH Akkurat av denne grunnen kjøpte jeg den dyreste philips baby sitteren... den går på telefon nettet og er umulig å "hakke" seg inn på:-) Men klart det ville gjort livet mer livlig......... men det er ikke noe for meg ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har aldri opplevd å høre naboene, men jeg fikk meg en liten tankevekker da nabodama fortalte at hun hadde hørt meg synge til tassen... Jeg var i alle fall raskt med å skifte frekvens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå