Gå til innhold

OMSKJÆRING

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.vgb.no/24165/perma/216821

Se så fælt!

Hvordan kan noen gjøre noe slikt mot noen.

Det er grusomt.

Jeg leste i avisen om ei jente som døde av det en dag, og en gutt i 11års alderen spurte meg hva omskjæring var.

Jeg visste ikke hva jeg skulle si, jeg kunne jo ikke si: noen skjærte av kjønnsorganene hennes og så blødde hun ihel...

Jeg hadde ikke turt å hatt sex om jeg var omskjært på den verste måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri visst hvordan en omskjært vagina så ut. Men jeg må nå få si at estetisk sett så ser en omskjært vagina penere ut enn en vanlig.

Skrevet

jeg synes den var stygg, en arreste strek opp. det ser skikkelig stygt og merkelig ut.

Skrevet
Jeg har aldri visst hvordan en omskjært vagina så ut. Men jeg må nå få si at estetisk sett så ser en omskjært vagina penere ut enn en vanlig.

Jeg visste heller ikke hvordan en omskjært så ut, om den er penere enn en vanlig er jeg ikke sikker på. Men det blir uansett det siste jeg tenker på når jeg ser et slikt bilde. Går grøssninger igjennom meg når jeg ser sånt, for det er en påminnelse om hva den stakkars jenta har vert gjennom. Hva som er pent med dét er lite forståelig for min del..

Skrevet

og jeg synest du burde advare om bildene før du legger ut linken.

:vinke:

Gjest Mann 42
Skrevet
og jeg synest du burde advare om bildene før du legger ut linken.

:vinke:

Dette er grotesk. Nå skal dette bli stoppet?

Når skal øvrigheta gjøre seg ferdig med svadaen og bare sørge for at dette barbariet opphører? Jeg driter i om det er et inngrep i noens kulturelle egenart. Vi kan ikke akseptere sånt her. Det finnes ingen tiltak som er så invasive at de ikke rettferdiggjør det dersom bare en eneste jentunge slipper å gå gjennom dette.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Æsj nei den pene rosen er jo borte :gråte:

Gjest Nedfall
Skrevet
Dette er grotesk. Nå skal dette bli stoppet?

Når skal øvrigheta gjøre seg ferdig med svadaen og bare sørge for at dette barbariet opphører? Jeg driter i om det er et inngrep i noens kulturelle egenart. Vi kan ikke akseptere sånt her. Det finnes ingen tiltak som er så invasive at de ikke rettferdiggjør det dersom bare en eneste jentunge slipper å gå gjennom dette.

Når en forstandig mann som Thore Langfeldt kan uttale seg såpass positivt om kjønnslemtesting (legg merke til at både han, og mange i denne tråden bruker begrepet omskjæring. Det er feil begrepsbruk om slikt barbari), blir det nok lenge til noe faktisk blir gjordt noe for å få bukt med uvesenet.

Jeg er ikke overrasket, vi har bare sett begynnelsen på enda mer trenering..

..imens blir enda flere jentebarn kuttet i, uten bedøvelse, på mest mulig bestialsk vis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...