Gå til innhold

billig internett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

hei alle!

har alltid hatt internett med i leia der jeg har bodd, men nå har jeg kjøpt meg lelighet og skal snart flytte inn der.

kom derfor til å lure på hvordan jeg får meg internett der. har sett en sånn "telefonkontakt" eller hva man skal kalle det som jeg vet de som bodde der har hatt internett i(eller hvordan man skal si det)...

lurer på hvordan man går frem for å få seg internett, hva som er billig og om det tar lang tid..

tusen takk for svar..hvis noen gidder :)

hilsen en som er helt blank på dette.. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har stikk i veggen og de før deg har hatt internett skal du se du har muligheter til å få dette i gang.

Gå inn på www.telepriser.no for å sjekke hva som er mest gunstig for deg. Velg det du syns ser ok ut, og kontakt selskapet. Da vil de sjekke om de kan levere til deg, og du vil være koblet opp ila par uker.

Gjest Sparer'n
Skrevet

Tror jeg ville fått meg ett sånn "mini abbonement" fra telenor, ofte må du jo betale ekstra for å ha ei linje uten telefonabbonement (de som leverer ADSL abb tar ekstra betalt for det). Ett miniabb koster kanskje bare en tier ekstra enn å ikke ha telefon, og da har du en ekte telefonlinje, om enn dyr i bruk.

Tar du "Etablering m/12 mnd bindingstid" betaler du bare 199 for etableringen, ADSL står du fritt til å velge fra hvem du vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...