Gå til innhold

Hun ble lesbisk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år, jeg har en sønn av tidligere forhold, men mamman hans er død, så dama mi har vært som en mamma for han de årene. Hun har vært kjempeflink med han og jeg elsker henne så høyt.

Han er glad i henne også.

Han skal begynne på skolen nå, og er veldig spent.

Vi har nettopp kommet hjem ifra ferie i syden, alle sammen. Dama mi hadde kjøpt skolesekk til han og nye klær til skolestart.

Jeg trodde virkelig at alt var perfekt nå!

Men nå i helgen forteller hun meg at hun muligens er lesbisk. Hun føler hun er ikke seg selv. Har aldri gjort det, og nå greier hun ikke holde inne dette lengre.

Verste av alt var at vi hadde jo sex dagen før hun forteller meg dette. Og det såg jo ut som hun hadde det bra.

Jeg merket heller ingenting i syden, at hun kikket på andre damer.

Vi vet ikke enda hva vi skal gjøre. Hun ville prøve ut en kveld på byen for å se om det var dette hun ville. Altså, sjekke opp damer og bli med dem hjem.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg hadde jo et håp om at vi skulle få et barn sammen.

Jeg vil gjøre alt for henne. Men nå kan jeg ikke lengre gi henne det hun vil ha.

Sønnen min vil nok bli lei seg om hun drar nå. Jeg skulle så gjerne ønsket hun ville bodd her uansett, for sønnen min sin del. Han er så glad i henne.

Og jeg tror aldri jeg kan finne noen som er så god mot han som det hun er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville latt henne gå på byen og teste ei dame eller to.

Mange jenter som fantaserer om jentesex, men som finner ut at det ikke er noe særlig bra i virkeligheten. ;)

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet
Vi har vært sammen i 5 år, jeg har en sønn av tidligere forhold, men mamman hans er død, så dama mi har vært som en mamma for han de årene. Hun har vært kjempeflink med han og jeg elsker henne så høyt.

Han er glad i henne også.

Han skal begynne på skolen nå, og er veldig spent.

Vi har nettopp kommet hjem ifra ferie i syden, alle sammen. Dama mi hadde kjøpt skolesekk til han og nye klær til skolestart.

Jeg trodde virkelig at alt var perfekt nå!

Men nå i helgen forteller hun meg at hun muligens er lesbisk. Hun føler hun er ikke seg selv. Har aldri gjort det, og nå greier hun ikke holde inne dette lengre.

Verste av alt var at vi hadde jo sex dagen før hun forteller meg dette. Og det såg jo ut som hun hadde det bra.

Jeg merket heller ingenting i syden, at hun kikket på andre damer.

Vi vet ikke enda hva vi skal gjøre. Hun ville prøve ut en kveld på byen for å se om det var dette hun ville. Altså, sjekke opp damer og bli med dem hjem.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg hadde jo et håp om at vi skulle få et barn sammen.

Jeg vil gjøre alt for henne. Men nå kan jeg ikke lengre gi henne det hun vil ha.

Sønnen min vil nok bli lei seg om hun drar nå. Jeg skulle så gjerne ønsket hun ville bodd her uansett, for sønnen min sin del. Han er så glad i henne.

Og jeg tror aldri jeg kan finne noen som er så god mot han som det hun er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...