Gå til innhold

Morgengave


Kaktus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs jo veldig på budsjettet da...

Reise?

Gitar?

Selvskreven sang/dikt?

Slipsnål (kjedelig, synes jeg)?

Klær?

Sex? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt litt på det jeg også... Til min brudgom tror jeg ikke det er noe sørlig med mansjettknapper eller sånt i den gata...

Har tenkt på telt. Eller kanskje et leksikon... Har veldig lyst til å gi ham en hvalp, men da blir det jo minst like mye til meg selv, så det går nok ikke... :D

Mitt råd: tenk utradisjonelt! Finn noe han ønsker seg, men ikke tar seg råd til... Hørte om en som ga sin kjære en fotballtur til London - det var visst kjempepopulært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Roma tre dager etter bryllupet, så reise har vi. Og han er en av få menn på denne planeten som ikke er interessert i fotball...

Han har så smått begynt å samle på cognag, så jeg lurer litt på en flaske cognac til litt over tusen kroner - det er jo ikke noe som prioriteres ellers... Eller passer ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill avtale om massasje hos hudpleiesalong et par dager etter bryllupet...litt aromaterapi el.l. Tror min hadde kroet seg som en katt ved en slik oppmerksomhet. Og gledet seg de dagene frem til massasjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Sykkel

* Klokke

Selv skal jeg gi sambo dykkesertifikat. (Dette er noe vi skal ta sammen)

Håper han blir fornøyd for han har ikke anelse... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann er ihuga fluefisker. Så jeg ga han en bellyboat!!!

Han ble kjempeglad siden det ikke er noen man har råd å kjøpe hver dag.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen som laget en utklipsbok over årene de hadde vært sammen! Det ble masse bilder, brev, tanker og følelser lagt ned i det. Og mannen ble kjempeglad!

Jeg tenker jeg skal kjøpe bunadskniv, om han ikke har kjøpt det enda. Han skal bruke bunad i bryllupet, og da synes jeg det passer. Hvis ikke så kommer vi til å kjøpe videokamera, spelreflekskamera, eller digitaltkamera sammen.

Hmmm, jeg ønsker meg også en valp, men tror vi bør revurdere det siden vi har liten leil...

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en fotoalbum der det går ann å lime inn bilder (ikke sette dem inn i lommer). Så har jeg satt inn bilder fra de 7 årene vi har vært sammen, og også satt inn brev, kort, kinobiletter ol. som jeg har fått av han/han av meg, og så har jeg skrevet inn koselige meldinger som jeg har fått av han opp gjennom årene, og noen av diktene jeg har skrevet til han. Ble veldig fornøyd med resultatet :)

Dette blir morgengaven, og i tillegg skal jeg også ta noen litt dristige sort hvitt bilder av meg og sette i en liten ramme som han kan ha på nattbordet eller et annet lurt sted :) Det skal ei venninne som er hobbyfotograf gjøre.

Vi har blitt enige om å ikke gi hverandre så dyre morgengaver, men heller noe som er personlig. Legger heller pengene i bryllupsreisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Hei!

Det kommer jo veldig an på mannen, da. Hvilken type er han? Hva liker han? Hva ønsker han seg? Jeg synes gitar var et kult tips, hvis han er musikalsk... Hva med ett års abonnement på et blad han liker? Jeg holder en knapp på friluftslivsutstyr, men er litt i stuss siden forloveden min har det meste av slikt noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har også slitt med hva jeg skal finne på . Man vil jo gjerne gi noe personlig og som er et minne fra den dagen...

Lucky for me, så mistet han klokken sin for ikke lenge siden.

Håper han nå ikke går ut å kjøper en ny, for da har jeg problemer...

Lykke til :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gav min mann et maleri i morgengave. Maleriet var et portrett av han og meg og det henger nå i stua vår hjemme. Dette var en morgengave han iallfall ikke hadde forventet og det er et flott minne å ha i årene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...