Karamba Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Nå er jeg snart tom for foundationen min fra I.D. Tidligere har jeg kjøpt den hos Strawberrynet, men nå gir jeg rett og slett opp for det er jo så utrolig sjelden de får noe inn der. Har også sett hos Beautybridge, men der har de aldri den fargen som jeg bruker inne. (Medium beige). Tenkte at jeg nå skulle prøve meg på Ebay. Noen som kan tipse meg om noen seriøse selgere med bra priser?
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Har handlet av denne selgeren 2 ganger, veldig ok og billig porto http://search.stores.ebay.com/Better-Makeu...8832608QQsofpZ0
Scorpina Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Kjøpte for bare et par uker siden "Bare Escentuals Minerals" fra ei som kaller seg "robyn2303". Tok en god uke fra jeg bestilte varen til den lå i postkassa mi
Scorpina Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Har handlet av denne selgeren 2 ganger, veldig ok og billig porto http://search.stores.ebay.com/Better-Makeu...8832608QQsofpZ0Hva betalte du i porto? Kjekk link til selger forresten
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hva betalte du i porto? Kjekk link til selger forresten Jeg kjøpte en solkrem + et I.D produkt. Betalte USD 7.30 Bra for 2 produkter.
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Har også handlet I.D av denne selgeren http://search.ebay.com/search/search.dll?f...0&save=Save Her betalte jeg USD 6 i porto for 2 små I.D produkter. Hun har både stor og liten foundation. Jeg kjøpte FEATHER LIGHT MINERAL VEIL, og har blitt helt avhengig! Det er en lys Veil med nydelig skimmer. Jeg bruker den nærmest som en øyeskygge, og den gjør at kajal osv sitter som et skudd. Veldig fin hvis man har litt fet hud rundt øynene! Bruker den også under øynene (bare helt oppunder vippene) Ser veldig pent ut, og er effektivt Link til den også: http://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-FEATHE...1QQcmdZViewItem
Karamba Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for hjelpen, Parfumefreek og Scorpina!! Har vært inne og sjekket begge selgerne nå, og begge to ser veldig bra ut på både feedback og sortiment. Men det er en ting jeg ikke finner ut av. Når jeg er inne på robyn2303 så står det ingenting om størrelsen på foundationen. Regner ikke med at denne er den største, men ser dere hvilken størrelse det er?
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for hjelpen, Parfumefreek og Scorpina!! Har vært inne og sjekket begge selgerne nå, og begge to ser veldig bra ut på både feedback og sortiment. Men det er en ting jeg ikke finner ut av. Når jeg er inne på robyn2303 så står det ingenting om størrelsen på foundationen. Regner ikke med at denne er den største, men ser dere hvilken størrelse det er? Står at det er 2 gr
Karamba Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 Står at det er 2 gr Ok, takk! Kunne nesten tenke meg det... Hvor ser du det?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Jeg brukte id før ,men fikk prøver hos everydaymakeup tror jeg det var ,kjempebra,bedre enn ID .og billig.du får gratis 2 found,blush ,og consealer.betalte bare 5 dollar for porto-
Karamba Skrevet 21. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. august 2007 Jeg brukte id før ,men fikk prøver hos everydaymakeup tror jeg det var ,kjempebra,bedre enn ID .og billig.du får gratis 2 found,blush ,og consealer.betalte bare 5 dollar for porto- Ja, det var utrolig billig!! Kanskje jeg skal bestille noen prøver. Er det vanskelig å finne rett farge/nyanse eller er de ganske like I.D.?
Scorpina Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 Vet ikke om du klarer å se hvilken hudfarge jeg har utfra avatar'en min men jeg bestilte medium og den passet veldig godt. "Fair" ville blitt for lys for meg.
Karamba Skrevet 21. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. august 2007 Ok. Det var medium jeg tenkte på til meg selv også. Tror ikke jeg har noe særlig lysere hud enn deg... Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå