Gjest ice Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hvilken fotograf i Oslo vil dere anbefale for familiefotografering?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Moment studio helt klart! www.moment.no Fantastiske bilder og hyggelige mennesker:)
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Anbefaler Nordstrandsfotografene! De er kjempeflinke! Tar pene bilder som ikke er helt like det "alle andre" har, og som ikke ser like unaturlig oppstillte som det mange familiebilder gjør. De tar også de aller, aller fleste bilder ute, med flotte, naturlige bakgrunner. (Men har innemuligheter også, hvis det skulle være best. )
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Anbefaler Nordstrandsfotografene! De er kjempeflinke! Tar pene bilder som ikke er helt like det "alle andre" har, og som ikke ser like unaturlig oppstillte som det mange familiebilder gjør. De tar også de aller, aller fleste bilder ute, med flotte, naturlige bakgrunner. (Men har innemuligheter også, hvis det skulle være best. )Jeg kikket på bildene til Nordstandsfotografene. Synes det så litt harry ut jeg. Liker ikke bilder som ser så fotograf ut. Det ser liksom litt gammeldags ut. Men...Vi har vel forskjellig smak. Jeg liker bedre rene enkle bilder der anisktuttrykkene er i fokus:)
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg kikket på bildene til Nordstandsfotografene. Synes det så litt harry ut jeg. Liker ikke bilder som ser så fotograf ut. Det ser liksom litt gammeldags ut. Men...Vi har vel forskjellig smak. Jeg liker bedre rene enkle bilder der anisktuttrykkene er i fokus:) Nå synes jeg Nordstrandsfotografene har et veldig bredt spekter, og de fokuserer veldig på ansiktsuttrykk, faktisk! Dessuten snakker de med deg på forhånd om hva slags type bilde du er ute etter. Men hvis du absolutt ikke likte noen av blidene de hadde liggende ute, så får du heller velde noen andre. Jeg har tatt både familiebilder og bryllupsbilder der, og ble veldig fornøyd begge gangene. Begge deler er bilder folk har kommentert og skrytt av uoppfordret.
Wonders Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg lover; hadde noen anbefalt FAME fotogrfene hadde jeg klikket. De er helt forferdelige!!!!!!!!! Hva er prisen på et familie bilde? Tenkte å gi i gave.
Wonders Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 (endret) N ORD STRANDS FOTOGRAFENE http://www.nordstrandsfotografene.no/ Endret 12. november 2007 av Wonders
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Jeg anbefaler Eva på Moment Studio. Hun har tatt nydelige bilder av datteren min. Hun har dessuten blitt årets fotograf to ganger på tre år! www.moment.no Tror de er ganske fullbooket nå før jul, men du burde ringe å høre. Bilder er alltid gøy å gi og få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå