Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Glow Still Love at first glow Glow after dark Miami glow Live Live luxe Jeg syns Glow, Live luxe og Miami glow Har de to første, men miami glow hadde jeg og knuste den
Parfumfreek Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg har hatt Glow - den er delikat og feminin. Liker den godt! Love at first glow minner om en barneparfyme etter min mening. Miami Glow virker ok - resten har jeg ikke prøvd ordentlig
Lillie Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg kjøpte Glow i fjor sommer, og angrer på det. Lukter forsåvidt greit, men synes ikke lukta passer til meg. De andre har jeg ikke prøvd.
Gjest Borghild Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hadde Miami Glow og den luktet mugg! Fysj!
Gjest Kristin_ Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Miami Glow og Glow After Dark lukter grusomt. Den opprinnelige parfymen (Glow) var derimot ålreit.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jøss... syns dere at Miami glow lukter fælt? merkelig.. den lukter godt syns jeg... men alle har jo forskjellig smak. Men den er jo varm og sommerlig Men den glow after dark er grusom! merkelig parfyme spør du meg. Love at first glow minner meg også om en barne parfyme, ikke noe bra, men den lukter ikke vondt da. Glow er den nydeligste, så delikat og mild nylig kjøpt meg den.
Gjest Gjest_Teresa_* Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 flott alle lukte perfume jeg har kjøpte ' Parfymen luktet godt '.
Gjest Skya Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg har Miami Glow og liker den godt, min favoritt om sommeren iallefall.
Gjest Deception Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Miami Glow likte jeg lenge nok til at jeg kjøpte den, men så begynte jeg å synes at den luktet billig solkrem. Av de andre, synes jeg bare den aller første Glow-parfymen er noe særlig.
minemor Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Den eneste som lukter godt, er "Still".. De andre...huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå