Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Ja, det lurer jeg på.. Hvor ofte onanerer dere og hva gjør dere? Har dere hjelpemidler eller bruker dere dere selv? Jeg har dildo men hender jeg bare koser med meg selv uten den også..
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 I motsetning til andre, så får jeg svare seriøst jeg da Jeg gjør det nok..ca annenhver dag når jeg ikke har regelmessig sex med noen. Har jeg det blir det naturlig nok mindre
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det er ikke noe system på det, det kan gå uker mellom hver gang, og det kan være flere ganger til dagen.
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 I motsetning til andre, så får jeg svare seriøst jeg da Jeg gjør det nok..ca annenhver dag når jeg ikke har regelmessig sex med noen. Har jeg det blir det naturlig nok mindre Takk for svar.. Er litt nysgjerrig bare.. Litt artig å vite hvor ofte folk gjør det. Dere andre da?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Når min mann er på jobb (i nordsjøen); hver kveld når jeg legger meg. min lille svarte dildo.
B.A. Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Blir gjerne hver dag, selv om jeg har hatt sex med andre. Bytter på å gjøre det selv eller bruke min rabbit:)
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Kan variere mellom alt fra tre ganger om dagen til en gang i måneden.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 hver morgen og hver kveld, helst etter at jeg og samboeren har hatt sex. Vi har sex ca. 1 gang pr. dag.
Gjest Dame38 Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Varierer selvfølgelig, men i snitt kanskje 3-4 g. i uka. Bruker vibrator av og til, men oftest meg selv. Er ikke i forhold nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå